Am împlinit recent 10 ani de blogging. Cu peste 13.000 de articole scrise. Din acești ani, 5 i-am petrecut și în calitate de consultant social media, know-how pe care acum îl aplic în cadrul Kooperativa 2.0, agenție iscusită de social media. Am participat la sau am organizat peste 500 de campanii. Am ținut peste 100 de workshopuri de social media. Una peste alta, am participat la sau am organizat peste 500 de campanii. Adică, tradus, dacă eu nu știu cu ce se mănâncă zona asta de blogging, apoi nu știu ce să mai zic :)
Fără voi nu aș fi putut niciodată ajunge la acest nivel. Fără să ascult părerile voastre, fără să discutăm în contradictoriu uneori, fără să îmi forțați limitele și, pe alocuri, să vi le forțez eu pe ale voastre, nu aș fi putut ajunge niciodată în acest moment în care să vă pot spune, din toată inima, fix așa:
Dragilor, vă mulțumesc din tot sufletul meu de blogger bătrân și pe alocuri simpatic!
Știu că apreciați un mulțumesc spus din inimă, așa cum o fac eu acum. Dar mai știu că deja mă cunoașteți: îmi place să fiu foarte practic. Așa că o să extind, cum ar veni, mulțumirile pe care vi le adresez și vă ofer acest serial, în care o să vă împărtășesc din experiența mea de blogger și de consultant social media, acumulată în acești 10 ani.
Cu speranța că o să vă ajute. Că o să ajute industria. Și că o să îi pună pe gânduri pe unii care nu au avut vreme (sau chef, depinde) să să gândească la aceste chestiuni.
V-aș recomanda să vă abonați la newsletter, ca să nu pierdeți alte articole pe tot ce ține de zona de social media și nu numai :)
Decalogul campaniilor cu bloggeri
- Merită sau nu să faci o campanie pe bloguri?
1.1 10 frici ale brandurilor în social media - Alege bine bloggerii
2.1 De ce nu răspund bloggerii la mail
2.2 Tips and tricks cum să trimiți un mail unui blogger - Spune clar bloggerilor ce au de facut
- Bate palma pe bani/beneficii
4.1 De ce refuză bloggerii să te ajute fără bani - Lasa bloggerului libertate de manevra
- Monitorizeaza campania
- Cere si ofera feedback la final
- Analizeaza ce a mers, ce nu a mers
- Decide strategic dacă vrei să mai faci
- Ține-i aproape, oricum.
13 thoughts on “Decalogul campaniilor cu bloggeri”
Eu cred ca voi urmări și voi trimite aici oameni care au nevoiește consultanta. Ca sigur nu apuc eu în graba sa fac campanie cu bloggeri ?
Așa să faci, că faci bine! :))
Felicitari, spor la articole si in continuare !
Mulțumesc, la fel :)
printre putinii bloggeri care m-a convins sa ma inscriu in newsletter si chiar sa astept mail-urile cu articolele tale :) merci
Multumesc pentru idee si pentru concretizarea ei! :)
Stai pe aproape, vin și altele :D
FELICITARI !
SPOT IN TOATE CU MULTA SANATATE !
SPOR IN TOATE CU MULTA SANATATE !
Mulțumim, la fel :)
Felicitări Chinezu :)
Esti printre putinii influenceri care chiar au reusit să faca niste banuti (cred) din munca lor pe blog. Înteleg că totul presupune si multe deplasari. Ceea ce e cool pentru un bloggea batran in ghilimele :)
Suntem mai mulți, să știi :) Doar că aș face o mică nuanță: nu am făcut bani din blog, nu neapărat din munca pe blog, ci din businessul pe care l-am construit în jurul blogului :)
Foarte util articolul si bine scris.
Felicitari si spor in continuare!