Cum să faci o campanie cu bloggeri – un serial din 10 articole, prin care vreau să vă mulțumesc

Pe 2 octombrie am împlinit 10 ani de blogging. Cu peste 13.000 de articole scrise. Din acești ani, 5 i-am petrecut și în calitate de consultant social media, know-how pe care acum îl aplic în cadrul Kooperativa 2.0, agenție iscusită de social media. Am participat la sau am organizat peste 500 de campanii. Am ținut peste 100 de workshopuri de social media. Una peste alta, am participat la sau am organizat peste 500 de campanii. Adică, tradus, dacă eu nu știu cu ce se mănâncă zona asta de blogging, apoi nu știu ce să mai zic :)

Am ajuns să știu o leacă de bătaie în 2.0 și pentru că sunt foarte bun (da, știu, modestia este o virtute pe care nu mi-o asum de nici o culoare…), dar și pentru că voi, cei care îmi faceți onoarea să mă citiți și voi, cei cu care am colaborat în decursul acestor 10 ani, ați pus, fiecare, câte un pic de ”ciment” în construcția a tot ceea ce am realizat în online.

Fără voi nu aș fi putut niciodată ajunge la acest nivel. Fără să ascult părerile voastre, fără să discutăm în contradictoriu uneori, fără să îmi forțați limitele și, pe alocuri, să vi le forțez eu pe ale voastre, nu aș fi putut ajunge niciodată în acest moment în care să vă pot spune, din toată inima, fix așa:

Dragilor, vă mulțumesc din tot sufletul meu de blogger bătrân și pe alocuri simpatic!

Știu că apreciați un mulțumesc spus din inimă, așa cum o fac eu acum. Dar mai știu că deja mă cunoașteți: îmi place să fiu foarte practic. Așa că o să extind, cum ar veni, mulțumirile pe care vi le adresez și o să încep un serial aici pe blog, în care o să vă împărtășesc din experiența mea de blogger și de consultant social media, acumulată în acești 10 ani.

Și o să o fac la modul sistematic. Adică o să scriu câte un articol în care o să dezvolt câte un subiect din ceea ce eu am numit ”Decalogul campaniilor cu bloggeri”. Cu speranța că o să vă ajute. Că o să ajute industria. Și că o să îi pună pe gânduri pe unii care nu au avut vreme (sau chef, depinde) să să gândească la aceste chestiuni.

Așadar, temele pe care le voi aborda în perioada următoare sunt cele de mai jos. Eu v-aș recomanda să vă abonați la newsletter (căsuța din dreapta blogului, dacă citești de pe desktop; căsuța din josul paginii, dacă citești de pe mobile), ca să nu pierdeți nici una din ele, cât este cât mai proaspătă :)

Decalogul campaniilor cu bloggeri

1. Merită sau nu să faci o campanie pe bloguri?
2. Alege bine bloggerii
3. Spune clar bloggerilor ce au de facut
4. Bate palma pe bani/beneficii
5. Lasa bloggerului libertate de manevra
6. Monitorizeaza campania
7. Cere si ofera feedback la final
8. Analizeaza ce a mers, ce nu a mers
9. Decide strategic dacă vrei să mai faci
10. Ține-i aproape, oricum.

7 comentarii la “Cum să faci o campanie cu bloggeri – un serial din 10 articole, prin care vreau să vă mulțumesc

  1. Alexa Carmen Răspunde

    Eu cred ca voi urmări și voi trimite aici oameni care au nevoiește consultanta. Ca sigur nu apuc eu în graba sa fac campanie cu bloggeri 😉

  2. Ionut Răspunde

    Felicitari, spor la articole si in continuare !

  3. Adrian Răspunde

    printre putinii bloggeri care m-a convins sa ma inscriu in newsletter si chiar sa astept mail-urile cu articolele tale :) merci

  4. Nic Popescu Răspunde

    Multumesc pentru idee si pentru concretizarea ei! :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: