Cum poți monitoriza conversiile telefonice venite din orice sursă

Notă: Acest text face parte din seria #CititoriiAuCuvantul, prin care ofer celor care îmi fac onoarea să mă citească posibilitatea de a scrie un articol la mine pe blog pentru a promova ce fac, în conformitate cu acest regulament.

Cât de tare mi-a plăcut mailul pe care l-am primit de la Mihaela Corbeanu, care, de altfel, a scris textul de mai jos. Ia auziți ce zice colega:

Mi-a placut maxim initiativa ta de ‘guest post’, cred ca exista multi oameni in tara asta care ar merita un strop de ajutor pentru a ajunge la public.

Despre un astfel de om e si mailul meu de astazi, un om pasionat de marketing, cu multa experienta in spate si cu mult curaj care s-a hotarat sa-si deshida o afacere pe cont propriu.

El a pus bazele unei solutii de call tracking care isi propune sa ajute business-urile sa monitorizeze cu precizie conversiile telefonice si sa aiba vizibilitate asupra canalelor performante.

Articolul e scris de mine, in dar pentru el. Sa zicem ca e cadou pre-Craciun :)

Yeap, Mihaela s-a prins la fix despre ce este vorba în inițiativa mea #CititoriiAuCuvantul. Așa că îi mulțumesc. Și o felicit.

Iar pe voi, dragi cititori (dreaqu de simpatici :D), vă las să citiți articolul ei despre Platforma INVOX Call Tracking.


Umblă vorba că petrecem foarte mult timp online. Ştim și noi asta, o știu și companiile care încearcă să ne vândă produse sau servicii.

Toată lumea se bate pe atenția consumatorilor, iar oamenii de marketing încearcă tot felul de tehnici ca să ajungă la formula câștigătoare.

Cu toate astea, uneori ajung să ignore cel mai folosit obiect din activitatea noastră zilnică: telefonul.

Da, cel din care abia ne dezlipim privirile în metrou și ajutor de nădejde pentru a căuta orice oricând.

Dar telefonul nu e doar portalul nostru către lumea internetului, îl folosim (și încă foarte des) pentru apeluri.

Câte businessuri cu număr de telefon știti? Clinicile medicale, saloanele de înfrumusețare, companii imobiliare și lista poate continua la nesfârșit.

Numerele lor de telefon apar cel mai probabil pe site, în reviste, în anunțurile plătite de pe Google sau chiar pe panouri publicitare prin oraș.

Cu atâtea medii de promovare, cum ajungi să înțelegi care din ele au contribuit la apelul telefonic?

Cu alte cuvinte, cum ajungi să măsori conversiile și sursa lor?

Răspunsul vine din call tracking. Conceptul care stă la baza acestei tehnologii este simplu: aloci numere diferite de telefon pentru fiecare campanie, soft-ul din spate înregistrează numărul de apeluri telefonice și le corelează cu canalele de marketing din care au sunat clienții.

La final obții o vizibilitate crescută asupra întregului proces de marketing și, mai important decat orice, poți măsura ROI-ul fiecărui canal de marketing.

Platforma INVOX Call Tracking face chiar ce ii spune numele.

Prin alocarea unui număr de telefon unic pentru fiecare canal de promovare (SEO, Google Ads, Facebook, LinkedIn, Pinterest, blog post, căutarile organice, newsletter, etc.), vei avea acces în timp real la date despre câte conversii/comenzi telefonice ai primit din fiecare canal de promovare, plus alte detalii pentru fiecare apel telefonic.

Pentru un om de marketing asta înseamnă posibilitatea de a măsura cu exactitate eficiența fiecărei campanii și gestionarea inteligentă a bugetelor investite pentru promovare.

Datele ajută în măsura în care sunt transformate în acțiuni concrete. Iată câteva beneficii ale platformei INVOX și impactul lor direct asupra activității tale:

  • Poți monitoriza toate canalele de marketing folosite

Cu INVOX îți poți monitoriza conversiile telefonice venite din orice sursă – online, print, TV, radio sau chiar outdoor. Astfel, vei afla rapid care campanie produce cele mai bune rezultate.

  • Poți vizualiza istoricul userului

Cu alte cuvinte vei vedea exact ce a declanșat conversia: ce pagini din site-ul tău sau ce reclamă a văzut userul înainte să formeze numărul de telefon, dar și ce pagini a vizitat dupa apel. Pe baza acestor informații îți va fi ușor să construiești un profil al userului tău și să înțelegi comportamentul său pentru a-ți optimiza în continuare campaniile de marketing.

  • Poți vedea rezultate în timp real

În lumea vânzărilor, timpul este esențial. Ai nevoie de date exacte chiar în momentul în care acestea se întâmplă. Cu INVOX Call Tracking, ai acces în timp real în platformă și vei putea vedea conversiile și datele despre potențialii tăi clienți.

  • Poți integra alte tool-uri de analiză

Dacă ești deja familiarizat cu Google Ads, Google Analytics sau chiar cu Google Data Studio, platforma INVOX te ajută să le integrezi pentru o mai bună raportare a campaniilor tale. Vei putea corela cuvintele cheie, ad-urile, campaniile care convertesc sau paginile site-ului tău care generează cele mai multe conversii prin telefon.

  • Poți înregistra apelurile telefonice

În cazul în care business-ul tău se bazează pe oameni de vânzări, vei putea identifica la timp eventuale erori în discursul comercial pentru a le corecta.

Epoca in care marketingul se facea pe ghicite a apus. Cu o competiție din ce in ce mai mare si cu utilizatori din ce in ce mai informati și selectivi, este obligatoriu ca business-urile să știe exact ce funcționeaza în strategia lor de promovare și mai ales ce nu funcționeaza și unde risipesc bugetul de marketing.

INVOX își propune să fie partenerul tău de încredere în călătoria către eficientizarea investițiilor tale de marketing.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Cum poți monitoriza conversiile telefonice venite din orice sursă”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

3500 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)