Acesta este Top 100 branduri românești pe 2015

Stimabilii de la Revista Biz au prezentat Top 100 branduri românești pe 2015. Cum altceva eu nu mai am de spus, vă invit să citiți chiar la ei pe site despre chestiunea în cauză :)

Layout 1

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

14 thoughts on “Acesta este Top 100 branduri românești pe 2015”

        1. Ai citit metodologia? Caci asa, pe pareri, si mie mi se pare ca unele branduri ar trebui sa fie acolo, caci le stiu si imi plac. Doar ca una este ce imi place mie (sau tie, caci tot despre o singura persoana vorbim) si alta este ce place mai multora. Eu, desi sunt de o aroganta funciara, nu ma arunc in halul asta sa spun ca ce cred eu ca e brand recunoscut trebe sa fie recunoscut si de altii. Call me chinezu.

          1. „Analiza marcilor a fost reali zata la nivel de categorie, indicele obtinut fiind ulterior analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii” – cred ca Pegas a concurat singur la categoria biciclete, pentru ca in mod normal DHS ar fi batut-o la fund la cel putin 3 dintre criteriile luate in considerare:
            – investitia de afectivitate in marca
            – puterea marcii
            – gradul de utilizare
            – notorietatea ei

            1. Părerea ta, desigur. Eu am intrebat in birou la mine. Trei sferturi dintre ei nici măcar nu auziseră de DHS. În fine, discutăm discuții. Ce mi se pare mie un picuțel trist este tonul în care îți exprimi părerile. Treaba ta, desigur. Că doar tu trăiești cu tine, cum ar veni :D

              1. Atelierele Pegas – 4 angajati, 1131921 lei cifra de afaceri.
                Eurosport DHS – 299 de angajati, 205904873 lei cifra de afaceri.
                Ce spune asta despre puterea marcii si gradul de utilizare, implicit despre notorietate? Deci nu e parerea mea, sunt fapte. Dar daca faci sondaj pe 1000 de persoane care nu sunt in targetul categoriei rezultatele o dau in aberatii.

                  1. Daupa mine, un sondaj normal la cap trebuie sa sune asa:
                    „Beti bere?”
                    „Da”
                    „Care din urmatoarele feluri de bere bla bla bla?”.

                    „Beti bere?”
                    „Nu”
                    „Va multumim, la revedere”.
                    Idem la biciclete, linii aeriene, curierat, cosmetice etc.

  1. BRD e brand romanesc? Jolidon nu intrase in insolventa?
    si cu toate ca il simpatizez (pe el, pe brand), Angst a devenit brand romanesc de cand si-a schimbat actionariatul?
    Ciudate reguli de alcatuire a topului !
    Just saying.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)