14 comentarii la “Acesta este Top 100 branduri românești pe 2015

  1. alunelu Răspunde

    Ce gluma de top.

    • Cristian China-Birta Răspunde

      Ai si argumente cand spui asta? Sau e doar un comentariu de ala care nu zice mare lucru?

      • alunelu Răspunde

        Pai de exemplu: Fan Curier este destul de sus in top. Cargus nu este. Dacia este in spatele Elmiplant. Ce mare biznis e Pegas in Romania? Etc.

        • Cristian China-Birta Răspunde

          Ai citit metodologia? Caci asa, pe pareri, si mie mi se pare ca unele branduri ar trebui sa fie acolo, caci le stiu si imi plac. Doar ca una este ce imi place mie (sau tie, caci tot despre o singura persoana vorbim) si alta este ce place mai multora. Eu, desi sunt de o aroganta funciara, nu ma arunc in halul asta sa spun ca ce cred eu ca e brand recunoscut trebe sa fie recunoscut si de altii. Call me chinezu.

          • alunelu Răspunde

            „Analiza marcilor a fost reali zata la nivel de categorie, indicele obtinut fiind ulterior analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii” – cred ca Pegas a concurat singur la categoria biciclete, pentru ca in mod normal DHS ar fi batut-o la fund la cel putin 3 dintre criteriile luate in considerare:
            – investitia de afectivitate in marca
            – puterea marcii
            – gradul de utilizare
            – notorietatea ei

            • Cristian China-Birta Răspunde

              Părerea ta, desigur. Eu am intrebat in birou la mine. Trei sferturi dintre ei nici măcar nu auziseră de DHS. În fine, discutăm discuții. Ce mi se pare mie un picuțel trist este tonul în care îți exprimi părerile. Treaba ta, desigur. Că doar tu trăiești cu tine, cum ar veni :D

              • alunelu Răspunde

                Atelierele Pegas – 4 angajati, 1131921 lei cifra de afaceri.
                Eurosport DHS – 299 de angajati, 205904873 lei cifra de afaceri.
                Ce spune asta despre puterea marcii si gradul de utilizare, implicit despre notorietate? Deci nu e parerea mea, sunt fapte. Dar daca faci sondaj pe 1000 de persoane care nu sunt in targetul categoriei rezultatele o dau in aberatii.

                • Cristian China-Birta Răspunde

                  Aha, deci trebuia ca target grupul să fie pe bicicliști, am înțeles.

                  • alunelu Răspunde

                    Daupa mine, un sondaj normal la cap trebuie sa sune asa:
                    „Beti bere?”
                    „Da”
                    „Care din urmatoarele feluri de bere bla bla bla?”.

                    „Beti bere?”
                    „Nu”
                    „Va multumim, la revedere”.
                    Idem la biciclete, linii aeriene, curierat, cosmetice etc.

                    • Cristian China-Birta

                      Ia apuca-te si fa matale un astfel de sondaj, sa vedem ce iese. Eu il public la mine, promit! :))

  2. Mihaela Răspunde

    BRD e brand romanesc? Jolidon nu intrase in insolventa?
    si cu toate ca il simpatizez (pe el, pe brand), Angst a devenit brand romanesc de cand si-a schimbat actionariatul?
    Ciudate reguli de alcatuire a topului !
    Just saying.

    • Cristian China-Birta Răspunde

      Cel mai bine este sa ii intrebi pe cei de la Revista Biz. Sau, mai bine, pe cei de la Lock. Cumva parca ma simt in postura de a fi avocatul lor si nu vreau asta :)) Ca imi sunt simpatici, asta este alta discutie, desigur :D

  3. alunelu Răspunde

    Uite, tocmai am facut sondajul ala, la mine in birou, referitor la bloguri romanesti. Nu-ti mai zic rezultatele, ca e nasol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: