De ce ceri feed-back dacă nu știi să îl apreciezi, bre?

– Poți să îmi dai un feed-back la proiectul ăsta? (și îmi dă un link).
– Sigur, zic, îmi fac timp să mă uit și revin.

După vreo două zile, îi zic.

– Nu prea se înțelege care e CTA. Adică ce îmi ceri să fac, cum să mă lipesc de inițiativă.
– Eh, dacă nu ai răbdare să citești, io ce să fac?! Adică, pe bune, e chiar așa de greu să te documentezi despre ce facem?
– Da, e greu, pentru că ai doar câteva secunde să îl prinzi pe om să se dumirească ce faci.
– Noi nu avem nevoie de superficiali de ăștia, noi targetăm oameni de substanță.
– Păi, aia e problema: oamenii de substanță au nevoie de alea câteva secunde să se prindă de ce faceți!
– Auzi, noi te-am rugat să ne dai feed-back, nu să ne desființezi proiectul.

Cam așa a fost. De fapt, firește, discuția este una imaginară, siiiiguuuur că în realitate nu pățește nimeni așa ceva. Desigur.

Altfel, așa, ca idee, noi la Kooperativa 2.0 nu începem nicio colaborare cu un brand pe termen lung fără să-i facem auditul amprentei sale digitale. Și cam 83,45% dintre cei cărora le trimitem auditul rămân cu gura căscată sau îi punem pe gânduri. Uneori amândouă. Atât de bine îl facem. Mă rog, atât este de important.

Aia zic.

PS Dacă mă întrebi de ce mi-am făcut timp pentru a da feed-back, explicația este că era o inițiativă civică faină. Cu accent pe era…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.