03.12.2016

Căutăm blogger sau bloggeriță pentru deplasarea Bloggers Inc la fabrica Holcim

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Later edit: Pardon, scuzați, sunt obosit. Este vorba despre două locuri în deplasarea cu pricina :))

—————

Pe scurt (și cu scuzele de rigoare că am fost atât de pe drumuri :D, ca să zic așa, încât abia acum anunț) este vorba despre ce am zis în titlu :)) Adică ne căutăm un blogger sau o bloggeriță, după cum o să decidă juriul, care să completeze echipa Bloggers Inc., un fel de desant 2.0 cu care o să ”atacăm” fabrica Holcim din Câmpulung Muscel.

Deplasarea se va face în intervalul 10-11 iunie și presupune, în mare, vizita prin fabrică (e spectaculos acolo, trust me), o ședință de lucru în care ne așezăm față în față noi, ”directorii” din Bloggers Inc. (pentru că toți bloggerii care fac deplasarea sunt directori, firește :D) și adevărații directori Holcim, precum și, firește, o cântare corespunzătoare, în fața unui foc de tabără, de astea, știți voi, cum e în fișa postului în deplasările cu bloggeri :D

Aveți grijă că doar azi mai puteți participa la campanie, așa că mâna pe tastatură și spor la munci!

20150429_165254(0)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Bine, măh, ție ți-e ușor, tu ești Chinezu…

O veste bună pentru România: a crescut numărul locurilor alocate pentru școlile profesionale

20 comentarii

  1. miercuri, 3 iunie 2015, 10:44

    Ma gandesc sa vin acolo si sa ma propun pentru postul de director logistic, ca sa pot sa adun material pentru viitoarea noastra baza sportiva.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 3 iunie 2015, 10:49

      Dacă vii acolo fără să participi la campanie, se cheamă că nu ești înmatriculat la noi și o să te țină la poartă sau ceva :))

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
  2. miercuri, 3 iunie 2015, 10:53

    :)) Vrei sa vin la furat dupa ce ma inmatriculez? :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. babymanager
    miercuri, 3 iunie 2015, 12:23

    Felicitari cui a gandit campania! Mult buzz gratuit obtine clientul… si inainte si dupa. Sincer parea interesanta ideea dar cand am intrat in detalii m-a dezamagit un pic. Insa e doar parerea mea :)!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 3 iunie 2015, 12:41

      Ăăăă, deci cum? Eu cred că nu prea ai înțeles despre ce este vorba. Dar asta este doar părerea mea :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  4. miercuri, 3 iunie 2015, 14:42

    nu zic pas unei experiente …. beton !

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 3 iunie 2015, 14:55

    Aveți loc ca Direector General, să-mi semnez un contract de sponsorizare pentru mine :D .Multă sănătate

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. joi, 4 iunie 2015, 12:27

    `Deci, dvs vreti sa venim sa rezolvam pana aia de la tractor, nu ? Ntz, ntz, ntz.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. Daniel
    joi, 4 iunie 2015, 16:13

    babymanager imi poti spune si mie ce dezamagiri ai avut cand ai intrat in detalii ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • ana
      joi, 4 iunie 2015, 16:20

      Vrei sa detaliez aici sau preferi în privat? :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
      • cornelia
        vineri, 5 iunie 2015, 14:51

        Aici te rugam, sa vedem toti!

        Thumb up 0 Thumb down 0

        Răspunde
        • babymanager
          vineri, 5 iunie 2015, 15:24

          Din punctul meu de vedere, al unei mame cu 2 copii, cu un blog, un job si ceva creativitate :), campania e interesanta cu vizita la fabrica si cu proiectele potentiale ce pot deriva. Insa munca celor ce scriu valoreaza mai mult decat premiile. Practic te folosesti de ceva inedit, adaugi „foamea” romanului de a fi sef si obtii multi bloggeri interesati ce se vor da peste cap sa scrie, promoveze, inventeze doar pentru a obtine un loc in Board. Se obtine astfel un brand awareness( sau o fi alt termen pe care nu-l cunosc) si inaine si dupa vizita( banuiesc ca se va scrie si despre experienta de acolo). „Publicitate” care zic eu ca valoreaza mai mult decat premiile puse in joc. Practic pentru mine e o strategie cu un raport rezultat/cost foarte bun. Practic e un efort din partea fiecarui blogger ce scrie un articol ce va aduce buzz, insa nu va fi „recompensat”. Si timpul celui ce nu castiga ar trebui sa valoreze cumva.
          Poate insa eu gandesc prea pragmatic si nu fac parte din „target”, insa am simtit nevoia unui feedback :).

          Thumb up 0 Thumb down 0

          Răspunde
          • luni, 8 iunie 2015, 08:20

            Ok, la criticat am vazut ca te bagi. Dar la construit? Adica, sa zicem, accept ca sistemul nostru este imperfect. Dar ai face tu lucrurile mai bine? Cum ai oferi tu bloggerilor astfel de oportunitati? Cum ai fi trimis tu inspre bloggeri 150.000 E in trei ani si un pic de activitatea Blogal Initiative? Caci, desigur, sistemul nostru nu o fi perfect. Dar functioneaza si bloggeri se aleg cu lucruri. Deci, astept sistemul tau pentru ca bloggerii sa obtina premii. Al nostru fiind imperfect, cum deja ne-ai spus.

            Thumb up 1 Thumb down 0

            Răspunde
            • babymanager
              luni, 8 iunie 2015, 11:16

              Cristian, ideei am si de construit insa cum nu cunosc multe detalii al bugetelor din ultimile 3 ani, nu am cum sa scriu ceva ce sigur ar functiona. Sunt curioasa daca a invitat cineva mai multi bloggeri sa dezbata strict subiectul mecanismelor campaniilor din piata. Sunt sigura ca ar iesi ceva idei! In plus, s-ar „hrani” si multe orgolii :) !
              Strict referitor la acesta campanie cred ca ceva premii mai realiste si mai importante pentru viitorul unui blog, ar putea fi create chiar si fara bani: 1- 2 premii in plus fata de premiul principal ce sa conste intr-un feedback constructiv legat de blogul participant sau 1-2 premii in plus cu publicarea sau promovarea unui articol pe unul din „canalele ” voastre de comunicare.
              Idee e sa fie procentul mai mare de premii chiar daca acestea nu sunt cu masa si disctractie : )! Asa se poate atinge nevoiea de informatie sau trafic a bloggerului, care in viitor in poate aduce dezvoltare pe mai multe planuri.
              Poate ca nu e nevoie in acest moment de asteptari diferite ale bloggerilor, insa cand ne v-a mai creste un pic nivelul de trai si ne vom mai educa un pic sa cerem ceva cand oferim ceva( strict business ma refer), sigur ne vom evalua mai corect „munca”.
              Felicitari castigatorului!

              Thumb up 0 Thumb down 0

              Răspunde
          • luni, 8 iunie 2015, 09:25

            Buna ziua ! Pentru ca am fost ales castigator al acestei campanii consider ca e normal sa.mi exprim si eu o parere. In primul rand nu pot accepta formularea potrivit careia cineva „foloseste” bloggerii pentru ca nimeni nu obliga la participare. Referitor la recompensarea celor care au scris la campaniile Blogal Initiative si nu au castigat campania exista punctele care ofera posibilitatea achizitionarii de produse Ghiftshop si sa nu uitam de interactiunea cu ceilalti bloggari precum si avantajele cunoasterii unor alte tipuri de abordari a celorlalti participanti. Referindu.ma strict la aceasta campanie, asa cum spuneati dvs la inceput vizita chiar este interesanta si atractiva motive suficiente pentru bloggari sa se inscrie in campanie . Abia astept aceasta experienta la fabrica de cimentsi oricand ma voi inscrie la campanii de acest fel, cu toate ca nu voi castiga mereu, :D , intrucat sunt bune pentru dezvoltarea proprie. Sigur ca dupa experienta voi scrie sa impartasesc impresiile chiar daca nu e obligatoriu si voi face acest lucru pentru ca sunt si alte persoane care vor sa stie ce se face intr.o fabrica de ciment. Asta este parerea mea vis.a.vis de aceasta campanie si de Blogal Initiative. Daca as fi putut , as fi marit gasca si te.as fi inclus si pe tine, mai ales ca si eu sunt familist, am copil si blog asa cum majoritatea suntem , chiar si Chinezu – ca tot om si roman este :d

            Thumb up 2 Thumb down 0

            Răspunde
  8. miercuri, 10 iunie 2015, 13:42

    […] așa că mi-am trimis corespondent, să mă reprezinte la fața locului, să bea o bere cu Chinezu și pentru […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. luni, 6 iulie 2015, 10:30

    […] 1 lună de când s-a întâmplat, v-am spus, am lăsat lucrurile să se așeze) excelenta vizită a Bloggers Inc. la fabrica Holcim din Câmpulung Muscel. Conceptul pe care l-am ”dezlănțuit” în acest caz a […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *