Căutăm blogger sau bloggeriță pentru deplasarea Bloggers Inc la fabrica Holcim

Later edit: Pardon, scuzați, sunt obosit. Este vorba despre două locuri în deplasarea cu pricina :))

—————

Pe scurt (și cu scuzele de rigoare că am fost atât de pe drumuri :D, ca să zic așa, încât abia acum anunț) este vorba despre ce am zis în titlu :)) Adică ne căutăm un blogger sau o bloggeriță, după cum o să decidă juriul, care să completeze echipa Bloggers Inc., un fel de desant 2.0 cu care o să ”atacăm” fabrica Holcim din Câmpulung Muscel.

Deplasarea se va face în intervalul 10-11 iunie și presupune, în mare, vizita prin fabrică (e spectaculos acolo, trust me), o ședință de lucru în care ne așezăm față în față noi, ”directorii” din Bloggers Inc. (pentru că toți bloggerii care fac deplasarea sunt directori, firește :D) și adevărații directori Holcim, precum și, firește, o cântare corespunzătoare, în fața unui foc de tabără, de astea, știți voi, cum e în fișa postului în deplasările cu bloggeri :D

Aveți grijă că doar azi mai puteți participa la campanie, așa că mâna pe tastatură și spor la munci!

20150429_165254(0)

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

20 thoughts on “Căutăm blogger sau bloggeriță pentru deplasarea Bloggers Inc la fabrica Holcim”

  1. Felicitari cui a gandit campania! Mult buzz gratuit obtine clientul… si inainte si dupa. Sincer parea interesanta ideea dar cand am intrat in detalii m-a dezamagit un pic. Insa e doar parerea mea :)!

        1. Din punctul meu de vedere, al unei mame cu 2 copii, cu un blog, un job si ceva creativitate :), campania e interesanta cu vizita la fabrica si cu proiectele potentiale ce pot deriva. Insa munca celor ce scriu valoreaza mai mult decat premiile. Practic te folosesti de ceva inedit, adaugi „foamea” romanului de a fi sef si obtii multi bloggeri interesati ce se vor da peste cap sa scrie, promoveze, inventeze doar pentru a obtine un loc in Board. Se obtine astfel un brand awareness( sau o fi alt termen pe care nu-l cunosc) si inaine si dupa vizita( banuiesc ca se va scrie si despre experienta de acolo). „Publicitate” care zic eu ca valoreaza mai mult decat premiile puse in joc. Practic pentru mine e o strategie cu un raport rezultat/cost foarte bun. Practic e un efort din partea fiecarui blogger ce scrie un articol ce va aduce buzz, insa nu va fi „recompensat”. Si timpul celui ce nu castiga ar trebui sa valoreze cumva.
          Poate insa eu gandesc prea pragmatic si nu fac parte din „target”, insa am simtit nevoia unui feedback :).

          1. Ok, la criticat am vazut ca te bagi. Dar la construit? Adica, sa zicem, accept ca sistemul nostru este imperfect. Dar ai face tu lucrurile mai bine? Cum ai oferi tu bloggerilor astfel de oportunitati? Cum ai fi trimis tu inspre bloggeri 150.000 E in trei ani si un pic de activitatea Blogal Initiative? Caci, desigur, sistemul nostru nu o fi perfect. Dar functioneaza si bloggeri se aleg cu lucruri. Deci, astept sistemul tau pentru ca bloggerii sa obtina premii. Al nostru fiind imperfect, cum deja ne-ai spus.

            1. Cristian, ideei am si de construit insa cum nu cunosc multe detalii al bugetelor din ultimile 3 ani, nu am cum sa scriu ceva ce sigur ar functiona. Sunt curioasa daca a invitat cineva mai multi bloggeri sa dezbata strict subiectul mecanismelor campaniilor din piata. Sunt sigura ca ar iesi ceva idei! In plus, s-ar „hrani” si multe orgolii :) !
              Strict referitor la acesta campanie cred ca ceva premii mai realiste si mai importante pentru viitorul unui blog, ar putea fi create chiar si fara bani: 1- 2 premii in plus fata de premiul principal ce sa conste intr-un feedback constructiv legat de blogul participant sau 1-2 premii in plus cu publicarea sau promovarea unui articol pe unul din „canalele ” voastre de comunicare.
              Idee e sa fie procentul mai mare de premii chiar daca acestea nu sunt cu masa si disctractie : )! Asa se poate atinge nevoiea de informatie sau trafic a bloggerului, care in viitor in poate aduce dezvoltare pe mai multe planuri.
              Poate ca nu e nevoie in acest moment de asteptari diferite ale bloggerilor, insa cand ne v-a mai creste un pic nivelul de trai si ne vom mai educa un pic sa cerem ceva cand oferim ceva( strict business ma refer), sigur ne vom evalua mai corect „munca”.
              Felicitari castigatorului!

          2. Buna ziua ! Pentru ca am fost ales castigator al acestei campanii consider ca e normal sa.mi exprim si eu o parere. In primul rand nu pot accepta formularea potrivit careia cineva „foloseste” bloggerii pentru ca nimeni nu obliga la participare. Referitor la recompensarea celor care au scris la campaniile Blogal Initiative si nu au castigat campania exista punctele care ofera posibilitatea achizitionarii de produse Ghiftshop si sa nu uitam de interactiunea cu ceilalti bloggari precum si avantajele cunoasterii unor alte tipuri de abordari a celorlalti participanti. Referindu.ma strict la aceasta campanie, asa cum spuneati dvs la inceput vizita chiar este interesanta si atractiva motive suficiente pentru bloggari sa se inscrie in campanie . Abia astept aceasta experienta la fabrica de cimentsi oricand ma voi inscrie la campanii de acest fel, cu toate ca nu voi castiga mereu, :D , intrucat sunt bune pentru dezvoltarea proprie. Sigur ca dupa experienta voi scrie sa impartasesc impresiile chiar daca nu e obligatoriu si voi face acest lucru pentru ca sunt si alte persoane care vor sa stie ce se face intr.o fabrica de ciment. Asta este parerea mea vis.a.vis de aceasta campanie si de Blogal Initiative. Daca as fi putut , as fi marit gasca si te.as fi inclus si pe tine, mai ales ca si eu sunt familist, am copil si blog asa cum majoritatea suntem , chiar si Chinezu – ca tot om si roman este :d

  2. Pingback: Un #BloggerBeton zice #SalutHolcim - Valentin Bosioc | Antrenor Personal | Instructor Aerobic - Fitness | Tehnician Nutriționist | Specialist Wellness

  3. Pingback: Cum a fost vizita Bloggers Inc. la fabrica Holcim

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.