Cum a fost vizita Bloggers Inc. la fabrica Holcim și de ce recomand activarea acestui concept

Așa, ca să înțelegeți un pic (dau din casă la greu acum :D) cum funcționez eu în anumite momente, vă zic o chestie: am uneori (atunci când facem niște lucruri în premieră la Kooperativa 2.0) momente în care las lucrurile să sedimenteze și abia după un timp (timpul, acest doctor imperturbabil când vine vorba despre a înțelege mai bine lumea și ce ți se întâmplă…) mă apuc să înțeleg ce am înțeles, ca să zic așa. Este una din metodele care nu dau greș niciodată în ceea ce mă privește. Și pe care o aplic cu o consecvență de-a dreptul imperială. Pentru că merge. Pentru că mă ajută enorm ca să înțeleg ce am făcut, de ce am făcut cum am făcut, ce merge și cum să facem să meargă mai bine data viitoare.

Iar asta funcționează și mai bine atunci când punem la bătaie, ca să zis așa, un concept. Pe care credem că l-am putea declina și în alte contexte, în alte formule, cu alte prilejuri. În acest caz este cu atât mai important să stai să cugeți cum se cuvine asupra a ceea ce s-a întâmplat, ca să tragi concluziile necesare.

Fix așa s-a întâmplat cu ceea ce eu consider acum (la aproape 1 lună de când s-a întâmplat, v-am spus, am lăsat lucrurile să se așeze) excelenta vizită a Bloggers Inc. la fabrica Holcim din Câmpulung Muscel. Conceptul pe care l-am ”dezlănțuit” în acest caz a fost Bloggers Inc., adică toți bloggerii aveam funcții de directori în cadrul acestei companii, doar că funcțiile erau în oglindă cu cele din organigrama Holcim. Vă dau mai jos lista cu directorii-bloggeri, ca să înțelegeți mai bine cine ce a fost și ce a făcut la locul faptei.

Ce s-a întâmplat în acea vizită ne-a confirmat faptul că acesta este un concept foarte bun și pentru clienți, și pentru agenția clientului (e mult mai ușor să activezi un concept decât niște bloggeri – poate o să revin asupra chestiunii), și pentru bloggeri (e mult fun, condiție esențială – după mintea mea – în ceea ce face un blogeger), si – foarte important! – pentru cititorii bloggerilor (expuși la un mesaj pus în context, cu fun inclus și cu entropie informațională mai mare – și asupra acestei chestiuni ar trebui să revin cândva…). Bref, merge. Și o să îl mai folosim.

Din punctul de vedere al bloggerilor, astfel de activări, pe un concept bine structurat, înseamnă următoarele beneficii (după mintea mea, desigur):

Împrietenire cu brandul. Nu este greu de înțeles că, atunci când te duci ”acasă” la brand, când vezi exact cum se face produsul, care este cultura din cadrul organizație și, foarte important, vezi oamenii care se ocupă (și care înseamnă, în cele din urmă) brandul, apoi e greu să nu rămâi cu niște relații faine. Și cu un feng shui mult mai mult legat de brand.

Content original. Puțini bloggeri ajung în astfel de contexte. Cu accent pe ”puțini”. Care, tradus, înseamnă că poți produce un conținut original, care se ”vinde” bine. Dacă îți vezi de treabă, desigur. Eu, spre exemplu, am fost încântat de ecovalor (compania din grupul Holcim, care procesează deșeurile și le transformă în combustibil pentru cuptorul de ciment) și am învățat cum se face cimentul, precum și diferența dintre ciment și beton (nu că nu o știam, dar acum chiar am scris-o, ca să fie ghid pentru toți cei care încă le confundă :D).

Poziționare în rândul celorlalți bloggeri. Aici chestiunea este mai delicată. Căci, firește, îmi aud de multe ori când organizez astfel de chestiuni ”dar de ce l-ai invitat pe X și pe mine nu?”. Firește, astfel de reacții nu s-ar stârni dacă vizita cu pricina nu ar fi tentantă pentru mulți. Ca răspuns, nu are rost să discutăm acum (o altă temă de tratat separat), dar spun doar atât: explicații există.

Câștigă experiență. În relația cu brandul. În scriitura – hai să îi spunem așa – comercială. Zic asta pentru că sunt mulți bloggeri care sunt foarte faini în scriitura lor, dar când ajung să scrie în context comercial, de brand, zici că le dispare tot farmecul. Și apoi se miră că nu se mai întâmplă nimic pe partea de oferte. Păi, moncher, ghici ciupercă ce-i? Trebuie experiență la faza asta, iar asta se câștigă doar pe câmpul de luptă, ca să zic așa.

Ce câștigă brandul dintr-o astfel de activare?

Împrietenire cu bloggerii. Pe același considerente pe care le-am zis mai sus, la bloggeri, doar că privite din perspectiva ”gazdei”.

Promovare cu human touch. Căci asta livrează bloggerii, umanizarea oricărei informații despre un brand. Iar asta este extrem de importantă în lumea 2.0 în care trăim acum.

– Arată deschiderea brandului către consumatori. Căci bloggerii funcționează în acest caz ca niște ambasadori ai celor de acasă. Iar o deschidere precum cea de la Holcim (am ajuns peste tot, am putut vedea tot, ni s-a răspuns la tot; totul cu un firesc masiv) arată un brand transparent, sigur pe ce face și pe cum face. Iar asta contează mult în lumea de azi.

Câștigă experiența 2.0. Atunci când vezi bloggerii la lucru, când povestești direct cu ei, când îi vezi cum performează live and acoustic, înțelegi mult mai bine cum ”funcționează” un blogger și – foarte important – că, de fapt, brandul ar trebuie să relaționeze cu omul-blogger, nu cu bloggerul-om, dacă înțelegeți această fină, dar îngrozitor de importantă nuanță :)

Cam acestea mi se par a fi principalele beneficii, de ambele părți, pe care o activare precum Bloggers Inc. le săvârșește. Dacă vreți să completați lista, feel free.

Ca să înțelegeți mai bine ce a însemnat vizita Bloggers Inc. la fabrica de ciment Holcim de la Câmpulung Muscel, vă recomand să citiți ce au scris bloggerii participanți, ocazie cu care vă dau și funcția fiecăruia, repetând faza că acestea sunt și funcțiile din organigrama Holcim (aia fiind și ideea, de altfel).

Și vă dau și un film sinteză foarte bun, realizat de Vlad Dulea, pe care vi-l recomand, firește :D Precum și o galerie foto de mare angajament, colea mai jos :D

Bloggers Inc.

Corina Scheianu – Director Marketing

Cristian China-Birta – director general (postare 1, postare 2)

Marius Matache – Director de Dezvoltare Durabilă

Claudiu Ciobanu – Director de Mediu

Andrei Vulpescu – Director de Calitate

Cristian Florea – Director de Producție

Vlad Dulea – Director Expediție

Vali Crintea – Director Cuptor

Bogdan Dărădan – Director de Mentenanță

Lucian Mîndruță – Director Securitatea Muncii

Cristian Bubu – invitat special :D

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbethttps://bsport.fithttps://onbet88.ooohttps://i9bet.bizhttps://hi88.ooohttps://okvip.athttps://f8bet.athttps://fb88.cashhttps://vn88.cashhttps://shbet.atbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Cum a fost vizita Bloggers Inc. la fabrica Holcim și de ce recomand activarea acestui concept”

  1. Am si eu nevoie de un sfat si nu stiu cu cine sa vorbesc. E vorba despre un schimb la nastere in care dupa un scandal de o ora pentru numerele de identificare am fost adus eu, cu parul blond . Bineanteles ca au iesit scantei si ies scantei si astazi zi de zi. Nu e de ras, e tragic. imi e frica sa nu ma fac de ras ca la teste nu am idee ce o sa iasa si sunt ca o cutie cu surprize cand e vorba de identitatea mea. Sau ca se lasa cu scantei in familie ca astia sunt obsedati…Imi cer scuze ca te intreb dar nu stiu ce sa fac. Ma fac de ras sau sa ingrop totul?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.