Căutăm bloggeri cărora să le oferim produse Himalaya Herbal Helthcare (OK)

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Cum vedeţi paranteza cu (OK) în titlu, dacă sunteţi la curent cu politica advertorială de acilea de pe chinezu.eu, ştiţi deja că această postare este una care endorsează campania pentru bloggeri de pe Blogal Initiative, la care bloggerii pot câştiga produse Himalaya Herbal Helthcare.

Mai anunţ astfel de campanii la mine pentru că merg pe principiul să audă cât mai mulţi bloggeri, căci ar fi păcat să auzim după aia că „aaaaa, nu am ştiut de campanie, chiar m-aş fi băgat…„. Apropo, ca să nu păţiţi de astea, vă puteţi înscrie să primiţi newsletterul Blogal Initiative. Aşa o să fiţi siguri că nu rataţi nici o oportunitate :D

Provocarea este una simplă, adică trebuie să alegi un produs de pe siteul hboutique.ro şi să scrii pe blog de ce ai ales acest produs. Noi am ales cu titlul de prezentare, cum ar veni, Liv. 52 – homeopat natural.

Aş vrea să spun, cu titlu personal, că sunt foarte simpatici cei de la Himalaya. Nu că ar conta foarte mult asta pentru voi, desigur, dar o spun pentru că sunt un susţinător atroce al ipotezei că brandurile înseamnă, în primul rând, oamenii care se ocupă de destinul lor, ca să zic aşa. Iar brandul Himalaya, din acest punct de vedere, mi se pare pe mâini bune :)

Campania se încheie pe 15 mai, aşa că analizaţi ce şi cum şi apucaţi-vă să scrieţi. Succes, stimabililor, succes!

banner-himalaya

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)