Cam cum se muncește la un newsletter cu 5242 de abonați

5242 de abonați la newsletterul meu. Cam asta-i situația în ziua de 14 aprilie, ora 08.39. Când am început să scriu aceste rânduri.

Munca la newsletter îmi ia cel mai mult comparativ cu orice altă modalitate prin care îmi construiesc – vezi doamne – brandul personal. La modul cât de cât ideal, pe ici, pe colo, prin părțile esențiale.

Și nu mă refer la scrisul în sine. Căci asta îmi ia cam două ore per newsletter. Conform monitorizării activităților mele. Pe care am săvârșit-o cale de 30 de zile. Am scris și un articol pe blog despre experimentul meu. Născut din obsesia mea de a câștiga cât mai mult timp pentru mine.

Ce îmi ia foarte mult nu este scrisul, deci. Ci documentarea pentru newsletter. Selecția informațiilor. Gruparea lor. Ca să fac să fie bine, să nu fie rău. Așa, ca idee, sub 10% din ce citesc, caut sau primesc pe ”adresa redacției” ajunge la abonați.

Și mai este un capitol care necesită niscaiva timp: analiza a ceea ce le place abonaților mei. Ca să mă inspir să mai fac de astea. Și să îmbunătățesc permanent newsletter.

Par egzamplă, doar ca să mă stabilizez la mărimea fontului, am avut zeci de discuții cu mulți dintre abonați. Și am făcut și sondaj printre ei. Atât este de important. Doar pentru ei îi fac, știi cum zic.

Nu mai vorbesc despre cât de important a fost să mă dumiresc în legătură cu titlul newsletterului. Care să placă, să atragă, să incite lumea la cugetare. Căci pentru mine faza cu cugetarea este un obiectiv major în relația cu cei care îmi fac onoarea să îmi citească newsletterul.

Uite, spre exemplu, care au fost titlurile ultimelor newslettere. Hai să arată bine, este? Bine, io ce să zic? :D

Ideea este că se muncește, dar se și lucrează la acest newsletter. Și îmi face mare plăcere să văd că munca mea este apreciată. Vorba clasică, orice om îi place să fie apreciat. Iar eu, după toate probabilitățile, sunt și io om.

Aia zic :)

Ah, iar dacă există doritori întru abonarea la newsletterul meu, pe care îl trimit fix o singură dată pe săptămână, aici se poate face abonarea. Deci apasă cu încredere :D

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.