Precizare: experiențele acestea le-am avut ca managing partner la agenția digitală Kooperativa 2.0 (de fapt ditai reclama, ce să mai…).
El: Bună, cât mă costă un advertorial pe blogul lui X?
Eu: Cam 500 de Euro.
El: Câââââât!? 500 de Euro pentru un articol?!
Eu: Nu, nu pentru un articol.
El: Dar pentru ce?
Eu: Pentru miile de articole pe care le-a scris bloggerul X și pentru anii în care și-a construit comunitatea și pentru faptul că tu vrei advertorial la el, nu el la tine.
El: Vreau o ofertă de promovare în social media a evenimentului meu! Dar RAPID!
Eu: Păi, stai așea un pic. Da-mi mai multe informații, ca să putem calibra și noi p-acilea ce și cum.
El: Hai să nu ne încurcăm în detalii!
Eu: Ok. 5387 de Euro, atunci. Plus TVA.
El: Câââât?! Și ce înseamnă banii ăștia?
Eu: Detalii.
Să ai ”digital expert” la descriere în profil și să faci mișto de mine că ”ai avut doar 5 Likes, mare specialist ce ești!”…
1 thought on “#Iată ce pățesc fiind consultant social media”
Incep comentariul cum incep copiii scrisoarea catre Mos Craciun :D :D :D
Draga Chinezule,
Te citesc de multa vreme – cam de vreo 7-8 ani de cand am auzit despre ce-i aia un blog – doar ca n-am scris niciodata pe-aici, prin comentarii. Vedeam multe raspunsuri cu linkuri si eu n-aveam blog :D :D :D, asa ca mi se parea ca-s un paria.
Acu’ mi-am facut blog – sa stii ca decizia asta ti se datoreaza si tie intr-o oarescare masura :D – asa ca m-am hotarat sa-ti las doua randuri. Fara injuraturi :D si fara greseli de ortografie.
Si ca sa nu fiu chiar total pe langa articolul tau… nu te mai enerva pe toti neavenitii, ca nu face bine la ten. :D E o vorba romaneasca : „Multi vad, putini pricep”. Cam asa e cu social media. Daca el vede 5 like uri si la Xulescu 1000 de like uri…crezi ca pricepe ca alea 1000 is fake si valoreaza cam cat blana ursului din padure ? :D
Te saluta blogerita cu cafeaua :)