Citește acest decalog al campaniilor cu bloggeri. O resursă de aur despre influencer marketing!

#Iată ce pățesc fiind consultant social media

Precizare: experiențele acestea le-am avut ca managing partner la agenția digitală Kooperativa 2.0 (de fapt ditai reclama, ce să mai…).

El: Bună, cât mă costă un advertorial pe blogul lui X?
Eu: Cam 500 de Euro.
El: Câââââât!? 500 de Euro pentru un articol?!
Eu: Nu, nu pentru un articol.
El: Dar pentru ce?
Eu: Pentru miile de articole pe care le-a scris bloggerul X și pentru anii în care și-a construit comunitatea și pentru faptul că tu vrei advertorial la el, nu el la tine.


El: Vreau o ofertă de promovare în social media a evenimentului meu! Dar RAPID!
Eu: Păi, stai așea un pic. Da-mi mai multe informații, ca să putem calibra și noi p-acilea ce și cum.
El: Hai să nu ne încurcăm în detalii!
Eu: Ok. 5387 de Euro, atunci. Plus TVA.
El: Câââât?! Și ce înseamnă banii ăștia?
Eu: Detalii.


Să ai ”digital expert” la descriere în profil și să faci mișto de mine că ”ai avut doar 5 Likes, mare specialist ce ești!”…

Nu m-a întrebat despre conversii marele digital expert. Dar vă zic io, așa, în treacăt, că statusul la care făcea referire (ala cu 5 Likes) a trimis peste 3.000 de oameni pe landing page.
 
Nu m-a întrebat despre obiectivul campaniei marele expert. Dar vă zic io, așa, în treacăt: să văd când din traficul trimis pe landing page convertesc în leaduri.
 
Dar ce rost are să ne încurcăm noi în chestii d-ăștea serioase, dă expertiză? Păi, nu e mai ușor să te uiți doar la likeuri și să zici că aia e? Și să tragi concluzii de astea pafariste, la care alți experți ca tine dau Like și zic că și-au făcut treaba de experți și pe ziua de azi?
 
Și apoi se miră unii că strugurii sunt acri. Cu doi de i. Strugurii.

Un comentariu la “#Iată ce pățesc fiind consultant social media

  1. Daniela Răspunde

    Incep comentariul cum incep copiii scrisoarea catre Mos Craciun :D :D :D
    Draga Chinezule,
    Te citesc de multa vreme – cam de vreo 7-8 ani de cand am auzit despre ce-i aia un blog – doar ca n-am scris niciodata pe-aici, prin comentarii. Vedeam multe raspunsuri cu linkuri si eu n-aveam blog :D :D :D, asa ca mi se parea ca-s un paria.
    Acu’ mi-am facut blog – sa stii ca decizia asta ti se datoreaza si tie intr-o oarescare masura :D – asa ca m-am hotarat sa-ti las doua randuri. Fara injuraturi :D si fara greseli de ortografie.
    Si ca sa nu fiu chiar total pe langa articolul tau… nu te mai enerva pe toti neavenitii, ca nu face bine la ten. :D E o vorba romaneasca : „Multi vad, putini pricep”. Cam asa e cu social media. Daca el vede 5 like uri si la Xulescu 1000 de like uri…crezi ca pricepe ca alea 1000 is fake si valoreaza cam cat blana ursului din padure ? :D
    Te saluta blogerita cu cafeaua :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.