Începe ”Schimb de directori de marketing”. Dar nu e emisiune. E realitate!

Eu când vă tot spun că cei de la Revista Biz sunt loviți cu pucul. Dar rău, nu doar așa lejer ca o briză primăvăratecă. Dar cred că tocmai de aceea îmi place foarte, foarte tare de ei! :D Ia uitați aici, par egzamplă, ce nebunie s-au gândit să facă: ”Schimb de directori de marketing”. Care este exact ce zice că este: adică niște directori de marketing, care au acceptat să facă schimb de joburi, așa, un pic.

Dar lăsați ideea (excelentă, zic, bine șefa Marta! :D). Cât de tari mi se par oamenii ăștia cu funcții lungi pe cartea de vizită :)) care au acceptat să participe la așa ceva. Și, pe cale de consecință, bravo brandurile pe care le reprezintă și care le-au dat acceptul (cred că așa se procedează, desigur) să intre în isprava asta. Vreau să îi nominalizez pe cei care au acceptat deja provocarea, căci merită măcar atât din partea mea :)

Mihai Barsan, vicepresedinte marketing, Ursus Breweries; Monica Eftimie, Chief Marketing Officer,KFC, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon, US Food Network, Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo; Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image; Anca Nuta, Head of Identity & Communication Director, UniCredit Tiriac Bank.

Sunt foarte, foarte curios cum o să iasă. Foarte curios!

11120054_10206705714391060_901032800_n

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

7 thoughts on “Începe ”Schimb de directori de marketing”. Dar nu e emisiune. E realitate!”

  1. Mi se pare foarte tare. Sunt sigura ca orizonturile lor vor deveni mult mai largi dupa aceasta experienta. Ca se axeaza numai pe domeniul la care se pricep si punct.

  2. Pingback: Cum a evoluat proiectul Marketing Xchange al revistei Biz - Cristian China Birta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4400 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)