Începe ”Schimb de directori de marketing”. Dar nu e emisiune. E realitate!

Eu când vă tot spun că cei de la Revista Biz sunt loviți cu pucul. Dar rău, nu doar așa lejer ca o briză primăvăratecă. Dar cred că tocmai de aceea îmi place foarte, foarte tare de ei! :D Ia uitați aici, par egzamplă, ce nebunie s-au gândit să facă: ”Schimb de directori de marketing”. Care este exact ce zice că este: adică niște directori de marketing, care au acceptat să facă schimb de joburi, așa, un pic.

Dar lăsați ideea (excelentă, zic, bine șefa Marta! :D). Cât de tari mi se par oamenii ăștia cu funcții lungi pe cartea de vizită :)) care au acceptat să participe la așa ceva. Și, pe cale de consecință, bravo brandurile pe care le reprezintă și care le-au dat acceptul (cred că așa se procedează, desigur) să intre în isprava asta. Vreau să îi nominalizez pe cei care au acceptat deja provocarea, căci merită măcar atât din partea mea :)

Mihai Barsan, vicepresedinte marketing, Ursus Breweries; Monica Eftimie, Chief Marketing Officer,KFC, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon, US Food Network, Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo; Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image; Anca Nuta, Head of Identity & Communication Director, UniCredit Tiriac Bank.

Sunt foarte, foarte curios cum o să iasă. Foarte curios!

11120054_10206705714391060_901032800_n

 

7 comentarii la “Începe ”Schimb de directori de marketing”. Dar nu e emisiune. E realitate!

  1. Natural Răspunde

    Pai si cum se fac schimburile, unu la unu? Adica bere cu pizza? Sau fiecare la fiecare?

    • Cristian China-Birta Răspunde

      Stai, bre, că vedem noi imediat ce începe treaba! Pe moment salutăm doar ideea și faptul că au acceptat. După aia vedem noi de care râdem și de ce =))

  2. Andrei Albu Răspunde

    Foarte tare! Asta e ca si aia cu schimbul de case pentru un week-end :D

  3. Kathy Răspunde

    Mi se pare foarte tare. Sunt sigura ca orizonturile lor vor deveni mult mai largi dupa aceasta experienta. Ca se axeaza numai pe domeniul la care se pricep si punct.

  4. Diana Răspunde

    Haha, ar fi tare sa fie transmis si prin live streaming! Excelenta initiativa!

  5. Ciprian Lospa Răspunde

    Mergea sa fie televizata chestia. Sau macar un live streaming, ceva, cum zice Diana. Ar avea rating mai mare decat multe emisiuni nasoale si ar influenta aceasta miscare pe viitor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: