Eu când vă tot spun că cei de la Revista Biz sunt loviți cu pucul. Dar rău, nu doar așa lejer ca o briză primăvăratecă. Dar cred că tocmai de aceea îmi place foarte, foarte tare de ei! :D Ia uitați aici, par egzamplă, ce nebunie s-au gândit să facă: ”Schimb de directori de marketing”. Care este exact ce zice că este: adică niște directori de marketing, care au acceptat să facă schimb de joburi, așa, un pic.
Dar lăsați ideea (excelentă, zic, bine șefa Marta! :D). Cât de tari mi se par oamenii ăștia cu funcții lungi pe cartea de vizită :)) care au acceptat să participe la așa ceva. Și, pe cale de consecință, bravo brandurile pe care le reprezintă și care le-au dat acceptul (cred că așa se procedează, desigur) să intre în isprava asta. Vreau să îi nominalizez pe cei care au acceptat deja provocarea, căci merită măcar atât din partea mea :)
Mihai Barsan, vicepresedinte marketing, Ursus Breweries; Monica Eftimie, Chief Marketing Officer,KFC, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon, US Food Network, Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo; Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image; Anca Nuta, Head of Identity & Communication Director, UniCredit Tiriac Bank.
Sunt foarte, foarte curios cum o să iasă. Foarte curios!
7 thoughts on “Începe ”Schimb de directori de marketing”. Dar nu e emisiune. E realitate!”
Pai si cum se fac schimburile, unu la unu? Adica bere cu pizza? Sau fiecare la fiecare?
Stai, bre, că vedem noi imediat ce începe treaba! Pe moment salutăm doar ideea și faptul că au acceptat. După aia vedem noi de care râdem și de ce =))
Foarte tare! Asta e ca si aia cu schimbul de case pentru un week-end :D
Mi se pare foarte tare. Sunt sigura ca orizonturile lor vor deveni mult mai largi dupa aceasta experienta. Ca se axeaza numai pe domeniul la care se pricep si punct.
Haha, ar fi tare sa fie transmis si prin live streaming! Excelenta initiativa!
Mergea sa fie televizata chestia. Sau macar un live streaming, ceva, cum zice Diana. Ar avea rating mai mare decat multe emisiuni nasoale si ar influenta aceasta miscare pe viitor.
Pingback: Cum a evoluat proiectul Marketing Xchange al revistei Biz - Cristian China Birta