De ce cred în campania BIZ pentru bloggeri

Știți deja despre campania Blogal Initiative pentru clientul (sună ciudat, având în vedere prietenia solidă care mă leagă de ei :D) Revista Biz, unde bloggerii pot câștiga 700 de euro, 3 telefoane HTC Wildfire, 5 invitații la BIZCamp ediția de iarnă și abonamente la revistă pentru toți participanții. Vă reamintesc doar că mai puteți participa până pe 20 septembrie.

Aș vrea să vă spun de ce cred eu că merită să vă implicați în această campanie. Dincolo de premiile mai mult decât interesante și dincolo de experiența pe care o obțineți participând la astfel de campanii. Pe scurt, cred că trebuie să participați pentru că Revista Biz merită :)

Pentru că Revista Biz a devenit în ultima vreme, așa cum îmi place mie să îi spun, revista onlineului românesc. Ce au făcut ei pentru blogosferă, pentru online în general, ca print, mă refer, a fost, din punctul meu de vedere excepțional. Social Media Summits prin țară, toate un succes pentru toți cei implicați, Summer BizCamp de la Pârâul Rece (care va rămâne multă vreme în amintirea participanților), diversele evenimente la care bloggerii au avut locul lor pus de-o parte, cum ar veni, toate acestea au făcut din Revista Biz un brand foarte apropiat de tot ce înseamnă 2.0. Și nu se opresc aici. Am aflat ”pe surse” :)) că pregătesc alte și alte isprăvi, în care bloggerii vor juca un rol important.

Aș mai menționa și implicarea decisivă a Martei Ușurelu, the big kahuna al Revistei Biz :D, în reușita campaniei #refinantare, ocazie cu care îi aduc, încă o dată, mulțumiri publice și irevocabile :))

Mai mult de atât, Marta a ținut neapărat să facă o campanie prin Blogal Initiative, pentru a oferi bloggerilor posibilitatea de a își dovedi creativitate și de a câștiga niște premii. Bine, ca să dau un pic din casă :D, discuția a fost cam așa, adică mă sună Marta și zice ”băi, sunt prea faini bloggerii ca să nu le dau Biz pe mână să îmi spună cum să o promovăm, deci facem campanie”. Căci, firește, ea așa vorbește :)) Și de aia îmi place corespunzător de dumneaei :D

Așa că, din punctul meu de vedere, a participa la campanie este și un răspuns din partea voastră, a bloggerilor la tot ce face Revista Biz în și pentru 2.0. Și o dovadă că relațiile de prietenie și colaborare între revistă și blogosferă vor continua fain frumos și de acum înainte :)

8 comentarii la “De ce cred în campania BIZ pentru bloggeri

  1. 'mnealui Răspunde

    Ca si revista sa ai azi un tiraj de 10000 de exemplare e ceva.
    Eu unul am incercat sa-mi aduc aportul in respectiva campanie.

  2. sorin neagu Răspunde

    am sustinut campania din prima zi :D
    mi se pare ca-i printre cele mai faine de pana acum ;)
    tu, ca blogger, sa poti participa cu idei la promovarea unui brand mi se pare genial
    chiar mi-e ciuda ca nu se inghesuie lumea, desi tot ma astept sa se inscrie multi pe ultima suta de metrii :D
    chiar sunt curios si eu sa vad ce mai nascocesc bloggerii
    Felicitari revistei BIZ pentru initiativa, si pentru treaba strasnica de pana acum ;) Sunt fan.

  3. Bogdan Th. Olteanu Răspunde

    Uite, uite, am participat si eu.
    M primesti?
    http://t.co/xGZl4wP

  4. Cezar Bianu Răspunde

    Si eu sustin campania, dar am diverse proiecte tinere pe care vreau sa le duc la capat dar, am tuituito, facebucuit-o s.a.m.d – buna campania, buna initiativa, mie unul imi place orice implica si premiaza creativitatea si puterea de …nascocire :)

  5. Tudor Răspunde

    Din motive personale am fost nevoit sa aman implicarea in aceasta campanie. Este pe lista de maine :)

  6. Pato Basil Răspunde

    Mi-a venit inspiratia mai tarziu :D

  7. Anca Răspunde

    Am trimis link-ul si pe email la contact at blogalinitiative.ro, dar nu mi-a confirmat nimeni inscrierea; trebuie sa scriu si in alta parte? In orice caz, here it is: http://bit.ly/nUI2zX

  8. Revista Biz raspunde pe un blog

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: