Dacă vrei să știi cât costă o prezență decentă a unui brand în social media, hai la cursul nostru. Dar vezi că early-birdul zboară repede, să știi :D

Despre scopul şi durata vizitei neuromarketingului, cu Christopher Morin, pe 26 septembrie

Până anul trecut, ştiam despre neuromarketing cam cum ştiu despre lepidoptere: ori sunt oriceva, ori merg oriunde :)) Dar apoi am cunoscut-o pe Monica Diana Bercea, cu care am şi realizat un interviu. Şi mi-am dat seama că este un domeniu extrem de interesant şi că studiile care vin din zona aia te pot deschide masiv la cap. Mai ales că, între noi fie vorba, nu vorbim de şamanism #sauceva, ci de chestii grele, ştiinţifice, cu bază, deci.

Ieri primesc de la tovarăşa Marta Uşurelu un mail în care îi spune despre evenimentul de neuromarketing organizat de Revista Biz pe 26 septembrie, la care the big kahuna o să fie Christophe Morin. Cum deja sunt fezandat în ceea ce priveşte această ştiinţă, brusc mi-a crescut interesul pentru eveniment, aşa că am zis că merită să vă spun şi vouă. Cu recomandarea că, mai ales dacă nu ştiţi cu ce se mănâncă această chestiune, merită categoric să “gustaţi” :)

 

neuromarketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.