Dap, iar m-aţi prins: titlul e doar o reacţie proprie şi personală la cei care spun stresaţi că „dă chinezu ăsta nişte titluri de sunt mai bune ca postarea în sine„. Fără să ştie stimabili că, în încercarea lor de a mă face de telecomandă, mă ajută de fapt. Iar când mai dau şi link către aceste prea-frumos blog, splendidăciunea este înfăptuită în mod exemplar :D
Cu permisiunea dumneavoastră, voi explica titlul. Şi veţi vedea că am perfectă dreptate în ce am spus. Căci, desigur, aceasta este adevărata artă când un titlu unei postări (sau unui articol de presă, că tot în zona asta ne învârtim oarecum): să spui ceva, dar nu tot, să sugerezi masiv, dar fără să explicitezi. Sau ceva de genul, ce ştiu eu, nu mă pricep la de astea…
Zic de Michelin pentru că suntem în plină campanie pentru bloggeri pe subiectul siguranţei rutiere. Bine, ca să fim mai exacţi decât Papa (că tot e pe val faza cu culoarea fumului), vorbim despre anvelope. Dar în contextul siguranţei rutiere. Capitol la care România este pastă. Ca fularu. Nada. Căci suntem o ţară de şoferi tembeli când nu sunt nesimţiţi şi gherţoi când nu sunt inconştienţi. O ţară în care poliţia este mai mult ţinătoare de radare decât participant activ la educaţia rutieră (cu un trend, totuşi, spre bine în ultima vreme, trebuie spus asta), cu pietoni bezmetici care nu înţeleg că degeaba au avut dreptate când au trecut pe zebră dacă nu s-au asigurat înainte şi acum stau semeţi în Rai cu dreptatea în mână. E important ca bloggerii să se implice în astfel de campanii de responsabilizare? A fost retorică întrebarea, staţi relax.
Zic de bloggerul care a intrat la mine în blogroll via Michelin pentru că odată cu lansarea campaniei despre care vă spuneam mai sus m-a cuprins ruşinea. Pentru că atunci mi-am dat seama că Sorin Grumăzescu trebuia de multă vreme să fie în blogrollul meu. Pentru că este un om excepţional. Cu un bun simţ de-a dreptul enervant, zău :) Şi cu un suflet pe măsură. Şi care are acea trăsătură care, după mine, este fundamentală: sare în ajutorul prietenilor şi o face necondiţionat şi fără să pună întrebări. Pentru toate cele spuse mai sus, dar şi pentru cele nespuse :), Sorin este de astăzi în blogrollul chinezu.eu. Cu blogul lui, dar şi cu automod.ro, proiectul de care se ocupă.
Legătura dintre Michelin şi Sorin, în acest context, este una simplă: l-am rugat să fie consultantul nostru pentru această campanie. Pentru că aveam nevoie de un specialist care să vină cu o privire de perspectivă asupra chestiunii şi care că ofere câteva sfaturi bloggerilor. Şi Sorin a fost primul care mi-a venit în minte. L-am întrebat şi, după ce s-a interesat la modul de-a dreptul dur dacă sigur poate fi de folos şi cu ce şi cum şi alea, alea (am uitat să adaug la atributele de mai sus şi profesionist), mi-a făcut plăcerea şi onoarea să accepte :) Ocazie cu care a intrat în istoria Blogal Initiative ca primul consultant pentru o campanie ever :D
O să mai facem de astea. Adică o să apelăm la bloggeri care să fie consultanţi pentru anumite campanii. Şi pe care bloggerii care participă la respectiva campanie pot să îi întrebe una, alta. Presupun că vi se pare o idee bună :)
3 thoughts on “Cum a intrat un blogger la mine în blogroll via Michelin”
Forate interesant domnu’ :D
Te rog sa citesti regulile privind comentariile aici. Data viitoare ne spunem la revedere in stilul asta. Multumesc pentru intelegere.
http://chinezu.eu/2013/01/07/anul-acesta-facem-comitetul-comentatorilor-pe-chinezu-eu/
Multumesc, Cristi! Multumesc pentru cuvintele frumoase! Incerc sa-mi fac treaba atat cat pot eu de bine… :)