25 de campanii, 1732 de postări, 10.000 de euro pentru bloggeri

Pe principiul, vorbele vorbesc, faptele fac, vă dau mai jos, cu liniuţe, un pic din bilanţul primei ediţii a Campionatului Naţional de Blogging organizat de Blogal Initiative în perioada 1 decembrie 2012 – 31 martie 2013. Voi să îmi ziceţi dacă am ajutat cât de cât bloggerii, dacă a fost ceva cât de cât valabil ce am făcut sau doar e aşa o chestie pentru care avem motiv să venim la servici, ca să zic aşa.

peste 700 de bloggeri înscrişi în acest moment în Campionat

25 de campanii în cele 4 luni cât a durat prima ediţie

369 de bloggeri au scris 1732 de postări în cadrul campaniilor

bloggerii au primit premii în valoare de cam 10.000 euro, constând printre altele în excursii în afara țării, produse IT, telefoane mobile, multe gadgeturi şi altele

– în GitfShop am avut 40 de produse cu o valoare totală de peste 3000 de euro (produse IT, telefoane mobile, gadgeturi, produse de îmbrăcăminte, invitații la diferite evenimente: conferințe, piese de teatru, avanpremiere de film)

Mia multe vedeţi aici. Spun doar că avem Campionate Locale de Blogging în Sibiu, Iaşi şi Bacău şi că în perioada următoare ne mişcăm cu talent şi în alte zone. Vom reveni.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

8 thoughts on “25 de campanii, 1732 de postări, 10.000 de euro pentru bloggeri”

  1. Cum spune și titlul(Blogal Initiative), ai avut o inițiativă foarte bună care se pare că merge din ce în ce mai bine conform cifrelor de sus. Așa că la mai multe campanii!:)

  2. eu vad campionatul national de blogging ca pe o investitie in oameni/bloggeri.
    cand investesti intr-un om, te astepti la rezultate buna si foarte bune.
    ori ceea ce am descoperit eu pe blogal initiative au fost numai lucruri foarte bune. si de cand v-am descoperit, am inceput sa investesc mai mult in mine.

    felicitari!

  3. Mie-mi place!
    Pe langa faptul ca premiile sunt tari, sunt campanii interesante despre produse interesate sau „pe val”. Poate ca nu toti gasesc subiectele atractive, dar asta nu face decat sa demonstreze ca se gasesc de toate pentru toti.
    Tot inainte!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)