Pe tovarășii extrem de simpatici de la Revista Biz îi știți deja. Cu toate lucrurile foarte faine pe care le fac (și) pentru social media de pe la noi. Eu le-am spus la un moment dat că sunt ”printul onlineului românesc”, iar Marta Ușurelu izbutește de fiecare dată când ne întâlnim să îmi aducă aminte de asta :D
Una din cele mai mișto isprăvi organizate de Revista Biz la care am participat s-a numit High Impact Friends. Când ne-am dus la Amterdam bloggeri, agenții și companii. La plecare toți avea niște emoții (a se citi rețineri unii față de ceilalți). Dar la întoarcere am realizat că cele două zile petrecute împreună acolo, departe de tumultul și de zbuciumul de la noi, au fost momente excelente de a ne înțelege reciproc și, în unele cazuri, de a stabili niște relații de prietenie și de business care merg bine merci și în momentul în care vă scriu aceste rânduri.
Așa că mergem din nou :D Căci a fost prea frumos să nu o mai comitem. Doar că de data asta, aș vrea să vă implic și pe voi în această chestiune. Și să lansez provocarea de mai jos.
Vreau să adresați, în comentarii, o întrebare unuia din participanții pe care îi vedeți în lista de mai jos. Dar să fie pe zona profesională, ca să fim constructivi, vă rog. Iar eu ma angajez să obțin un răspuns de la persoana cu pricina (fie că e blogger, agenție sau companie) și să vi-l trimit pe mail. Asta dacă nu o va face între timp, răspunzându-vă direct la întrebare :)) Ideea este că (am învățat de ceva vreme încoace) ne prinde mult mai bine să gândim ceva împreună decât fiecare separat :)
Așadar, vă invit să vă alegeți ”ținta” dintre participanții la High Impact Friends. La companii am pus doar ”reprezenantat”, căci ideea e să adresați o întrebare companiei, nu omului, că suntem la muncă, nu la distracție :D
Participanți
Marta Ușurelu, redactor șef Revista Biz, șefa di tuti capi
Anna Ketting, manager social media la KLM
Cristian Manafu – blogger, antreprenor, organizator de conferințe și mare ”șepcar”
Victor Kapra, blogger și om extrem de simpatic
Bobby Voicu – antreprenor, blogger și viitor milionar în .com
Cristian Șuțu – blogger, jurnalist și fotograf de mare angajament
Dragoș Stanca – șef, director, antreprenor și, din când în când, blogger
Alexandru Negrea – blogger, social media manager la BCR și făcător de prezentări profi
Costin Cocioabă – blogger, antreprenor, om de agenție și iubitor de pisici
Sebastian Bârgău – blogger și coșmarul celor care nu zic lucrurile în față
Cristian Dorombach – blogger și piticu
Reprezentant Starbev România
Reprezentant Pepsi România
Reprezentant Premium PR
Reprezentant Ecorom
Reprezentant BCR
Reprezentant KLM
8 thoughts on “Vreau să vă iau cu mine la Amsterdam (un fel de :D)”
As vrea s-o intrebi pe Anna Ketting despre impactul servicului KLM meet & seat. Despre am citit insa sunt curioasa daca au fost utilizatori si avantajele pe care acestia l-au enumerat.
@Sunshine
S-a notat, multam, ma bat ca sa ai raspunsul :))
Pt Alex Negrea/Cristi Manafu: Ce inteleg ei prin Social Media ROI (prin prisma experientei lor)? Cum fac diferenta intre ROI si KPI-uri cand pun in aplicare o strategie de Social Media? Mersi mult. :)
@Alin Vlad
Sefule, s-a notat, le dau unfollow daca nu iti raspund :))
Frate esti Chinezu, tipul din Craiova care cinta foarte bine la orga, sau e doar potrivire de porecla?
Nu de alta, dar daca esti cine presupun ne stim foarte bine din Craiova :)))
Sunt curios daca eCostin are legatura cu afisarea pisicilor din browser(adblock) pe toata ziua de 1 aprilie.
Ce ma suprinde pe mine e prezenta de destul de subtirica a companiei KLM in online-ul romanesc. Stiu ca pagina lor generala e in top 5 la nivel international (pe segmentul de turism) cu 1,2 milioane de fani, ceea ce e foarte misto.
Dar pe de alta parte, in sfera locala (ca tot esti cu localul :D) stau slabut. Doar 16.000 de fani pentru o companie atat de cunoscuta e putin. Ca sa nu mai zic ca e evident ca nu exista un om care sa administreze pagina aia, dat fiind faptul ca se posteaza ceva o data la 3-4 zile.
Ma intreb, care sunt obiectivele companiei in ceea ce priveste prezenta lor in SM romanesc?! Focusul lor care doar pe acea pagina internationala de brand?
Pingback: Ce fac un week-end la Amsterdam? | Adrian Ciubotaru