Cum ar fi să le zicem ”isprăvi 2.0” în loc de ”campanii”?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Presupun (și vă rog să îmi iertați lipsa de modestie :D) că deja știți ce încerc să fac cu Blogal Initiative. Și că, spre deosebire de o agenție clasică, focusul este pe bloggeri. Punct. Sigur, veți spune, e o chestie de nuanță, căci, în principiu, tot ca o agenție funcționăm. Da, așa este, dar pentru mine nuanța asta face toți banii, ca să zic așa :))

În ultima vreme am discutat cu foarte multă lume din agenții, explicându-le ce facem noi la Blogal Initiative și că ideea este să colaborăm cu ele, nu să le facem concurență. Unii au înțeles (așa că vom face niște campanii împreună și atunci veți înțelege mai bine care e faza), alții nu. Noi mergem înainte, oricum :)

Ei bine, din discuțiile acestea, am înțeles, printre altele, că ar fi necesară o poziționare oarecum diferită a campaniilor pe care le derulăm prin Blogal Initiative. Care să fie ceva prin care lumea să ne recunoască instant, o denumire specifică și (țin foarte mult la asta) care să pună accent pe creativitatea bloggerilor care ne fac onoarea să participe la campaniile noastre și pe care se bazează, în mare măsură, activitatea Blogal Initiative.

Așa că m-am gândit să nu le mai numim ”campanii”, ci ”isprăvi 2.0” :) Pentru că sună mai bine :D, dar și, după capul meu, o astfel de denumire merge la fix pe ideea de creativitate. Dar cum deja am învățat că mai multe capete gândesc mult mai bine decât unul singur, vă invit să vă spuneți și voi părerea. Căci, am mai spus-o și o repet, ce se întâmplă la Blogal Initiative este pentru voi și despre voi :)

Pe lângă părerile pe care o să le spuneți în comentarii colea mai jos, v-aș ruga să votați la sondajul de mai jos, să știm cum stăm. Vă mulțumesc, sunteți niște simpatici :D

[polldaddy poll=5275595]

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

30 thoughts on “Cum ar fi să le zicem ”isprăvi 2.0” în loc de ”campanii”?”

  1. Da’ zi bre, că-s băiat mare acum. Încă un an și pot bea bere legal în toate statele. Nu mă supăr de-mi explici ce nu știu, că de, n-am semnat chiar prea multe contracte.

  2. Ispravi …sunt alea care le-ai facut in copilarie, in crang, unde te jucai cu prietenii :)

    Aici nu poti spune ce isprava au mai facut bloggerii. No way.
    Desi, suna interesant cuvantul „isprava”, …suntem totusi in secolul vitezei si nu pe vremea lui Creanga (nu ca n-ar fi fost fain)…deci, CAMPANIE, este cuvantul potrivit.
    Desigur in acceptiunea mea :)

  3. @Monica Hategan
    ti-am mai spus ca trebe sa treaca niste vreme pana sa intri in spiritul 2.0, da?
    iti spun si acum :D
    PS ai vorbit ca o doamna profesoara. me not like :D

  4. Sunt de acord cu Monica, „isprava” suna putin copilareste.
    Eu propun „Galerie 2.0” – pt ca, metaforic fiind zis, e locul unde sunt expuse operele pe o tema data (campania in cazul nostru) si unde vizitatorii intra sa vada/admire/cumpere ce le place mai mult sau ce i-a impresionat mai mult. Ma rog, pot continua cu descrierea, dar sunt sigura ca ai inteles la ce m-am referit. :P

  5. Pai nu e dupa, pt ca „Galeria” e campania in sine, iar „operele” sunt posturile care apar pe parcurs si care sunt si expuse in „galerie” in acelasi timp. :D

  6. @Oana
    hai sa discutam practic si sa luam ultima campanie/isprava cu quickmobile.ro
    pai cum ar suna ”Blogal Initiative lanseaza Galeria quickmobile.ro”? :))
    ca despre asta vorbesc :)
    dupa ce se termina campania/isprava, sigur ca va exista o Galerie cum zici tu
    acum lucram la asa ceva :)

  7. Si „Blogal Initiative lanseaza isprava quickmobile.ro”” cum suna? :)))
    Ok, ti-am inteles punctul de vedere. Eu doar am tendinta sa fiu mai „poetica” uneori. :P

  8. Mai degraba creatii 2.0 , izbândă 2.0, faptă 2.0 , acţiune 2.0 , „ispravă” şi eu găsesc prea copilăreşte, în condiţiile în care blogging-ul deşi pare joacă de copii, implică mult mai mult de atât.

  9. Blogal Initiative mai face o nebunie. Client: quickmobile.ro. Curiozitate personala: s-au inscris multi de ieri? Ca am impresia ca sunt cam singurul care a scris pana acum :D

  10. @marius n-aveam habar de joc

    m-am gândit la ˝curse˝ şi pentru ideea de competiţie, o componentă pe care campaniile pe bloguri o au iar cele ale agenţiilor nu
    capaniile scurte pot fi ˝sprinturi˝
    zic şi eu

  11. @chinezu – pentru mine avea sens cand am scris, dar ai perfecta dreptate! (partea cu acceptiunile era adresata unui antecomentator pentru care „isprava” se poate face numai in crang).

    Prea s-a obisnuit toata lumea cu notiunile impuse si prea des folosite. Mie imi place denumirea de „isprava”. E altceva. Campanii face toata lumea ca nu mai deosebesti campaniile de salvare a Labusilor, de campaniile electorale, campanii pe blog, sub blog, pe langa blog, campanii militare, campanii de boicotare samd.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)