Avem un nou record pe BlogalInitiative.ro, platformă de concursuri pentru bloggeri, parte din Kooperativa 2.0: 262 de bloggeri au scris 531 de articole în campania pentru clientul depozit-online.ro. Cumva, statistica vorbește de la sine, așa că nu are rost să vă mai dau, blogger bătrân și pe alocuri simpatic, motive pentru care campania asta este un succes :D
Dar vă spun altceva: BlogalInitiative.ro este o platformă foarte bună pentru clienții care vor să se promoveze prin intermediul blogurilor, la un cost fair. Sigur, este de discutat ce înseamnă acest ”fair”, dar pe scurt înseamnă că ai rezultate mult mai bune folosind această platformă decât să te ocupi tu, client, de campanie, cum ar veni.
Cum fiecare client are specificul său și obiectivele sale, dacă vă interesează chestiunea, dați un mail pe contact at blogalinitiative.ro, acolo vă răspunde musiu Cristian Florea, project manager. Și vă lămurește el. Inclusiv dacă ce vreți voi se potrivește cu ce oferim noi prin această platformă. Apropo de ”fair” :)
Vă dau un și un infografic despre BlogalInitiative.ro. Ca să înțelegeți un pic mai bine despre ce este vorba.
3 thoughts on “Studiu de caz: campanie cu 262 de bloggeri, care au scris 531 de articole!”
Pai era de asteptat… Pe langa cele trei premii tentante, si orb sa fi fost, tot scriai un articol pentru care primeai …ceva. Cred ca cei cu mai multe bloguri/siteuri, au fost in culmea placerii scrisului. Bine, care nu au fost atat de comozi sa nu-si fi dorit toate cele trei premiile, in functie de nr articolelor.
In alta ordine de idei, o campanie care s-a dovedit destul de marinimoasa si utila in acelasi timp… Mult succes in continuare, atat Blogalinitiative, Kooperativa, blogerilor si clientilor… Numai bine!!!
Mulțumim, ține aproape :D
Mulțumim!