În 2015, HEINEKEN România a continuat să își îmbunătățească rezultatele în cadrul agendei de sustenabilitate „Brewing a Better World”, făcând progrese importante pe întregul lanț valoric „de la orz, la bar”.
Iată cum sună declarațiile despre raportul de sustenabilitate:
Repere-cheie în Raportul de Sustenabilitate pe anul 2015:
1. Protejarea resurselor de apă:
- Am redus consumul de apă din fabrici cu 18% față de 2008*.
- Fabrica de la Tîrgu Mureș a intrat în top 5 cele mai performante unități ale HEINEKEN în lume, din punct de vedere al consumului de apă.
2. Reducerea emisiilor de CO2:
- Emitem cu 25% mai puțin CO2 față de 2008*.
3. Aprovizionarea din surse locale:
- Cumpărăm 70% din ingrediente de la furnizori români.
4. Promovarea consumului responsabil de alcool:
- 100% din brandurile noastre îndeamnă la un consum responsabil
- Peste 75.000 de oameni au fost informați despre consumul responsabil de alcool prin programul Alcohelp.
- Peste 4.000 de oameni au primit consiliere psihologică și suport medical în timpul programului de intervenție Cortul de Chill, de la Vama Veche.
5. Susținerea comunităților:
- Am investit peste 1.6 milioane RON prin programul HEINEKEN pentru Comunități, în orașele Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Tîrgu Mureș.
P. S. Raportul complet pentru anul 2015 se găseşte pe site-ul HEINEKEN România.