Un experiment excelent care arată legătura dintre dans şi consumul de alcool

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

V-am tot spus cât de tare îmi place geniala strategie de marketing a celor de la Heineken. Şi trag nădejde că o să vă mai spun asta, căci mi-e greu să cred că nu o să ţină ştacheta sus, aşa cum ne-a obişnuit acest brand. Dacă nu mă credeţi, ia vedeţi excelentul material semnat Cristi Florea cu isprăvile brandului.

Uitaţi-vă mai jos ce experiment simplu, dar foarte bun. Care arată legătura dintre muzică, dans şi consumul de alcool. Foarte tare!

Menţionez că, brusc, DJ Armin van Buuren (despre care auzisem eu ceva, dar habar nu aveam cine este şi ce face pe planeta asta) mi-a devenit mai simpatic :)

Via blogdebere.ro.

PS Nu e postare plătită, alea alea. Apropo, de acum înainte un advertorial acilea la mine o să fie marcat cu (P). Revin cu o postare în care explic noua politică.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)