HEINEKEN și Formula One Management (FOM) au stabilit un acord prin intermediul căruia Heineken devine partener global al Formula 1. Parteneriatul se va derula pe parcusul mai multor ani și va începe odată cu evenimentul redenumit FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016, care va avea loc în septembrie, în orașul Italian Monza.
Heineken va crea și un manifesto global “Open your World’”, complet integrat, dedicat Formula 1 precum și campanii de tipul “Daca șofezi, nu consuma alcool” (“If You Drive, Never Drink”).
“Formula 1 înseamnă mai mult decât o cursă. Este un eveniment global. F1 reprezintă o ocazie unică pentru Heineken să interacționeze cu consumatori actuali și potențiali în cadrul unor piețe importante și în dezvoltare. Mai mult, parteneriatul cu F1 oferă mărcii trei mari beneficii: oportunități comerciale semnificative, posibilitatea de extindere a platformei dedicate consumului responsabil în forme noi și inovatoare, precum și transferul de abilități între reprezentanții F1 și angajații noștri”, a declarat Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken Brand, HEINEKEN.
“Acest parteneriat completează platformele noastre globale existente, ceea ce ne permite să ajungem la un număr mare de spectatori de F1 și la 400 de milioane de telespectatori unici, în fiecare an. Ceea ce ne caracterizează și ne-a definit până acum și în relația de succes pe care am construit-o pe termen lung cu UEFA Champions League, Cupa Mondială de Rugby, dar și cu franciza James Bond, este pasiunea de a ne genera entuziasm consumatorilor nostri. Vom aduce aceeași pasiune și în Formula 1”, a adăugat acesta.