Înainte să vă dau detalii despre selfie-ul „intergalactic”, vă invit să urmăriți noul spot tv lansat de Heineken® cu Daniel Craig in rolul lui James Bond, in timpul unei urmariri cu barca:
http://youtu.be/vuMvhJaWIUg
Pentru campania digitala Spectre, Heineken® va depasi inca o data limitele tehnologiei moderne si va realiza primul selfie facut vreodata din spatiu. Pentru evenimentul “Spyfie”, Heineken® are ca partener Urthecast, in scopul realizarii imaginilor ultra HD cu ajutorul camerei instalate pe satelitul Deimos. Acest satelit se află momentan pe orbita la o distanta de 600 km de suprafata Pamantului.
Cu ajutorul unui releu, Heineken® va realiza un selfie pentru norocosii participanti, recrutati din intreaga lume, in timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproductiei Spectre, intr-o locatie secreta, la inceputului lunii noiembrie. Continutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecarei persoane care va lua parte la aceasta experienta pe telefonul mobil, pentru a fi folosit in social media.
In asteptarea premierei filmului ce va avea loc in aceasta toamna, fanii seriei vor avea acces in exclusivitate la continutul Spectre, prin editia specială a sticlelor de Heineken®, disponibile in toata lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken® de pe sticlele, dozele si cutiile in editie speciala, pentru a descoperi imagini in exclusivitate cu Daniel Craig, precum si materiale din culise, din cele cinci locatii in care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria si Maroc.
Parteneriatul Heineken® cu franciza James Bond a inceput in 1997, odata cu “Tomorrow Never Dies”, Spectrefiind al saptelea film consecutiv din acest parteneriat.