Heineken® pregătește primul selfie făcut vreodată în spațiu

Înainte să vă dau detalii despre selfie-ul „intergalactic”, vă invit să urmăriți noul spot tv lansat de Heineken®  cu Daniel Craig in rolul lui James Bond, in timpul unei urmariri cu barca:

http://youtu.be/vuMvhJaWIUg

Pentru campania digitala Spectre, Heineken® va depasi inca o data limitele tehnologiei moderne si va realiza primul selfie facut vreodata din spatiu. Pentru evenimentul “Spyfie”, Heineken® are ca partener Urthecast, in scopul realizarii imaginilor ultra HD cu ajutorul camerei instalate pe satelitul Deimos. Acest satelit se află momentan pe orbita la o distanta de 600 km de suprafata Pamantului.

Cu ajutorul unui releu, Heineken® va realiza un selfie pentru norocosii participanti, recrutati din intreaga lume, in timpul unui eveniment exclusiv de vizionare a superproductiei Spectre, intr-o locatie secreta, la inceputului lunii noiembrie. Continutul din timpul evenimentului Spyfie va fi oferit fiecarei persoane care va lua parte la aceasta experienta pe telefonul mobil, pentru a fi folosit in social media.

In asteptarea premierei filmului ce va avea loc in aceasta toamna, fanii seriei vor avea acces in exclusivitate la continutul Spectre, prin editia specială a sticlelor de Heineken®, disponibile in toata lumea. Fanii vor putea scana logo-ul Heineken® de pe sticlele, dozele si cutiile in editie speciala, pentru a descoperi imagini in exclusivitate cu Daniel Craig, precum si materiale din culise, din cele cinci locatii in care s-a filmat Spectre: Mexic, Roma, Londra, Austria si Maroc.

Parteneriatul Heineken® cu franciza James Bond a inceput in 1997, odata cu “Tomorrow Never Dies”, Spectrefiind al saptelea film consecutiv din acest parteneriat.    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: