Flanco și CGS au încheiat un parteneriat

Flanco asigură asistență telefonică non-stop pentru clienții săi, în urma parteneriatului încheiat cu CGS România (Computer Generated Solutions Inc).

Obiectivul comun al celor două echipe dedicate de la Flanco și CGS este rezolvarea solicitărilor clienților de la prima interacțiune (First Call Resolution). Distribuția apelurilor pe intervale orare este monitorizată în permanență pentru optimizarea fluxurilor de comunicare și pentru deservirea clienților într-un timp cât mai scurt.

„În cele două luni de colaborare, am înregistrat o îmbunătățire remarcabilă a ratei de preluare a solicitarilor telefonice și timpilor de răspuns, cu 94% dintre apeluri preluate în maxim 19 secunde de la inițierea apelului. Partenerii noștri de la CGS sunt în prima linie de comunicare cu clienții Flanco, oferind informații despre servicii, produse și comenzi online sau cu ridicare din magazin. Echipa CGS lucrează împreună cu echipa internă de Customer Support pentru procesele operaționale pre și post vânzare, precum pregătirea, livrarea sau returul comenzilor. Lunar sunt peste 15000 de apeluri preluate în centrala telefonică Flanco”, spune Cristina Martinaș, Online Sales Director.

„Ne bucurăm că într-un timp atât de scurt am reușit să îmbunătățim experiența pe care clienții Flanco o au, chiar de la primul apel. Ne concentrăm pe o eficiență cât mai mare, analizăm fiecare speță în parte și propunem soluții de îmbunătățire a fluxurilor, astfel încât cerințele clienților să fie rezolvate cât mai repede.”, spune Cornelia Zorila, Director Operațiuni CGS.

Un comentariu la “Flanco și CGS au încheiat un parteneriat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: