Ce se întâmplă când o mașină de Formula 1 împinge niște rugbiști. O reclamă genială, desigur!

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Să ne gândim un pic. Adică s-au pus cei de la Red Bull (sau de la agenția lor) pe analizat cam ce reclamă să facă. Pentru că, make no mistake, pe brandul acesta este o presiune imensă pe sistemul ”ia să vedem ce mai scot ăștia”, având în vedere isprăvile excelente pe care le-au comis. Și, cumva, cineva a venit cu ideea ”cum ar fi să punem o mașină de Formula 1 să se lupte cu niște rugbiști?”. Ok, să se lupte, dar cum? Foarte tare, desigur. Cum puteți vedea în clipul de mai jos, pe care l-am văzut la Andrei, când grămada celor de la Bath reușește să țină pe loc bestia plină de cai putere.

Nu știu cine a avut ideea asta, dar i-aș da o bere mare cât China! Jos pălăria pentru idee! Și bravo, Red Bull, pentru că faceți de astea!

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Ce se întâmplă când o mașină de Formula 1 împinge niște rugbiști. O reclamă genială, desigur!”

  1. Ca reclamă e drăguță. Ca realitate, stă altfel treaba. Mașina aia s-a umplut pe roți de pietriș. apoi asfaltul ăla pe unde mergea ea era nasol. Sa fi pus mașina direct acolo cu asfalt ca-n palma, dadea peste ei.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)