#PoateVăInteresează Cum se laudă Poșta Română, despre milenials și altele

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Poșta Română (dap, aia) se laudă că ea are mai puține reclamații decât competitorii. Asta este ca ai cu bețivul care se laudă că el poate bea mai mult decât preotul satului. Înțelegeți voi ce vreți din asta.

O interesantă punere în context despre generația milenials. Text recomandat celor din marketing, ca să zic așa, generic.

Dacă vreți să învățați mai multe despre email marketing (nu mi-ar strica nici mie, drept să vă spun…), ia luați de aici eveniment.

Un concurs pentru trupele românești care vor să ajungă să cânte la Sziget Festival 2016.

Kaufland lansează prima rețea publică de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice din România.

O faină promovare pentru o emisiune cu animale :)

Pentru iubitorii de cafea: vine Patrick O’Malley în București. Eu nu știu cine este, dar voi ar trebui :))

Bogdan scrie despre multitasking și zice ceva și de soacra, pe stilul lui :D

Știați de Mecanismul De Feedback Al Pacientului?

Mișto: Ceasul realizat dintr-o rocă selenară veche de 4,5 milioane de ani.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “#PoateVăInteresează Cum se laudă Poșta Română, despre milenials și altele”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)