Iată o informație de interes pentru clienții Orange și nu numai:
Orange anunță lansarea unui nou parteneriat cu Microsoft prin care va comercializa servicii terțe de specialitate ICT către mediul de business din România. Astfel, începând de astăzi, Orange va avea disponibile spre vânzare o serie de servicii în cloud de la Microsoft, precum soluția profesională de e-mail (cu domeniu propriu), portalul de management al documentelor și intranet (prin Sharepoint), soluția profesională de conferință audio-video (Skype for Business) și acces la cea mai nouă versiune a pachetului Microsoft Office, în condiții avansate de securitate a datelor. Aceste servicii se regăsesc în pachetele Microsoft Office 365 for Business și Microsoft Office 365 for Enterprise.
În primul semestru al lui 2016, Orange urmează să pună la dispoziția clienților săi o nouă gamă de servicii Microsoft, precum Azure (ce oferă putere de calcul scalabilă în funcție de nevoi, stocare de date cu backup, rularea aplicațiilor din centrele de date Microsoft ce elimină nevoia infrastructurii proprii), Dynamics CRM (platforma Microsoft de management al clienților), Visio, Enterprise Mobility Suite (managementul centralizat al dispozitivelor fixe și mobile – desktop, laptop, tablete, telefoane – indiferent de sistemul de operare pe care rulează), CRM Online.
Parteneriatul pentru oferirea de soluții cloud dintre Orange România și Microsoft este primul de acest tip din Grupul Orange.
Soluțiile și serviciile Microsoft pentru clienții business ai Orange, de la firme mici cu până la doi angajați, până la cei corporate, sunt disponibile astfel:
- Abonamentul este anual, iar factura este emisă lunar de Orange
- Suportul pentru clienți este asigurat de Orange pentru toate serviciile Microsoft
- Clienții își pot gestiona conturile de Microsoft în platforma Microsoft, după ce acestea sunt activate în CRM-ul Orange