Presupun că ştiţi că atunci când se scrie THE (la rostit e mai uşor, că adopţi un ton de ăla de nu mai are rost să zici nimic după asta :D) înseamnă un fel de superlativ la care ridici chestiunea care urmează după THE. Iar dacă nu ştiţi aşa vă rog să citiţi ce zic io în titlu şi ce eplicitez mai jos. Pentru fiecare THE în partea.
THE Ruud van Nistelrooy. Of, ce jucător… Ce nebunie de balet în faţa porţii. Ce simţ al golului formidabil. Uneori mă uitam la el şi mâ întrebam dacă nu are cumva un radar sau ceva utilaj :)) care anticipează unde o să ajungă mingea, atât de bine se plasa la anumite faze. De parcă s-ar fi putut uita în viitor sau ceva. De departe unul din cei mai buni atacanţi ever, al patrulea cel mai bun marcator din istoria Ligii Campionilor, cu 56 de goluri, retras oficial din activitate pe 14 mai 2012. Miercuri seara, de la 21.30, la meciul Real Madrid – Borussia Dortmund (apropo, ca să nu avem discuţii: eu ţin cu nemţii!) îl puteţi lua la întrebări, pe contul de twitter Heineken (căci acolo se desfăşoară toată isprava despre care vă raportez ma jos).
THE #ShareTheSofa. Aş putea să vă laud această iniţiativă, care aduce marii jucători şi îi „obligă” să ne răspundă oricăror întrebări, dar nu o să o fac. În schimb, într-un gest de aroganţă supremă, o să mă laud pe mine :D Căci, dovedind o consecvenţă inestimabilă şi un apetit pentru întrebări masiv, am un palmares de-a dreptul impresionant când vine vorba de participarea în „Liga” #ShareTheSofa: un tricou cu autograful lui Gullit şi răspunsuri personalizate de la Crespo, Hierro, Gullit şi di Matteo. Mno, cum vi se pare? Ideea este că şi voi puteţi să „jucaţi” pentru amintirile astea despre care v-am spus (unele foarte frumoase, cred că sunteţi de acord cu mine). Mâine, cum spuneam, puteţi să îl luaţi la întrebări pe van Nistelrooy, pe contul de twitter Heineken.
THE Heineken. Un brand cu o strategie de marketing de vis. Care a reuşit să îşi creeze un fandom, o imensă masă de oameni care merge pe sistemul „abia aşteptăm să vedem ce trăznaie mai apare”. Şi să relaţioneze cu brandul la nivel de coracon aşa cum cu puţine branduri se poate face. Jos pălăria! Heineken, din punctul meu de vedere, poate fi studiu de caz în orice manual de marketing.
Notă: Această postare este un advertorial, marcat ca atare cu (A), conform politicii advertoriale de pe acest blog.