#SunăUnBlogger pe liniile speciale de la CGS și poți câștiga 50 de Euro

Later edit: Am avut 234 de apeluri în cele două ore. Pam, pam :D Revin cu o relatare pe larg despre cum a fost la locul faptei. Cu hlizeala de rigoare, desigur :))

———————

Astăzi o să fie o zi foarte interesantă pentru Kooperativa 2.0. Pentru că deplasăm un desant de bloggeri tineri la CGS România, unde îi punem la treabă. Adică îi ”angajăm” pentru o zi ca să lucreze în call-center :D O să fie două echipe de bloggeri (aveți mai jos lista cu ei), care vă vor răspunde la liniile speciale 0215293848 și 0215293849, astăzi, 22 mai, în intervalul orar 12.30-14.30. Echipele vor fi coordonate de musiu Victor Kapra și de mine.

Bloggerii din call-centerul CGS vă vor răspunde întrebărilor legate de activitatea de outsourcing. Dacă știți ce înseamnă asta, e bine, adică știți ce să întrebați. Dacă nu știți, iar e bine, căci o să aflați dacă sunați la liniile de mai sus :))

Punem la bătaie pentru cei care sună 5 premii a câte 50 de E, oferite prin tragere la sorți. Așa că fiți pregătiți să luați bloggerii la întrebări, astăzi, între 12.30 și 14.30. Căci, nu-i așa, când mai aveți voi ocazia să luați bloggerii la 11 m și să și primiți bani pentru asta, dacă înțelegeți ce vreau să zic :))

Bloggerii care vor răspunde întrebărilor voastre despre outsourcing sunt următorii: Anca Pintilii, Bianca Ceica, Daniela Bojincă, Diana Duca, Livia Iușan, Mădălina IancuCristian Florea, Cristian Ghingheș, David Mitran, Andrei Otineanu.

Să sune telefoanele, deci! :D

CGS-Logo-640x245

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

32 thoughts on “#SunăUnBlogger pe liniile speciale de la CGS și poți câștiga 50 de Euro”

  1. Pingback: Ce e outsourcing? #SunăUnBlogger și câștigă! - Monichis

  2. Pingback: #SunăUnBlogger și poți câștiga 50 de Euro | Sorin Tudor

  3. Tocmai ce am vorbit cu Diana care mi-a explicat foarte frumos ce inseamna si ce presupune outsourcing-ul. Incercai sa o inchid cu cateva intrebari, dar a stiut sa raspunda astfel incat sa nu se compromita. Good job Diana!

      1. Remus Gheorghiţă

        Hey,
        Ieri, luni, pe la 11 fara ceva m-a sunat cineva care s-a prezentat ca fiind de la CGS si mi-a zis despre activitatea asta si ca as fi unul dintre cei 5 castigatori. Mi-a cerut numele si o adresa de email zicandu-mi ca voi primi detalii pe mail, in cursul zilei de ieri. Acuma, nu am primit nimic pe mail si vreau sa stiu daca puteti confirma cumva asta. Tocmai mi s-a stricat si telefonul si astia 50 de euro m-ar scoate din cheltuiala cu reparatia. :D Multam fain!

          1. Remus Gheorghiţă

            O veste buna care sa insenineze o zi inceputa prost. Ma bucura castigul asta, cred ca e prima data cand castig ceva, like ever. Acuma, faza proasta e ca, fara telefon, nu pot fi contactat decat pe mail sau facebook, Remus Mihai Gheorghita, daca apar mai multi, eu is ala in costum cu urechi de iepuras pe cap… don’t ask why…Inc-o data, multam fain!

  4. Am vorbit cu David Mitran si desi citisem pe internet in ce consta activitatea de outsourcing nu am inteles prea bine, insa mi-a dat un exemplu ce s-a nimerit exact pe domeniu in care activez eu si m-a lamurit. Multumesc si felicitari pentru efortul depus!

  5. Pingback: #SunăUnBlogger si castiga 50 de EURO, daca ai noroc. Eu am sunat! | Presa in blugi

  6. Foarte tare initiativa! Normal ca nu am ratat ocazia de a mai pune cateva intrebari si ma bucur foarte tare ca l-am descoperit pe David care scrie exact pe teme pe care incerc sa le abordez si eu. La cat mai multe idei inedite!

  7. Constantin Roxana Valentina

    Eu am primit informatii utile despre evolutia outsourcing-ului in Romania si care sunt criteriile pentru a reusi sa activezi in aceasta industrie! Multumesc si felicitari Computer Generated Solutions pentru initiativa!

  8. Mi-a picat Andrei Otineanu. Oricum am avut eu emotii mai mari decat el si speram sa-mi pice o fata pentru ca nu-mi place sa ma balbai in preajma baietilor, dar a fost o experienta interesanta, mi-a placut si am aflat si cu ce se „mananca” outsourcing-ul. :) Sa mai faceti din astea!

  9. Nu stiu cum e la call center, dar eu le compatimesc pe fetele de la taximetrie care vorbesc non stop pe statiile alea. Noroc ca au mai aparut aplicatiile astea care le mai usureaza munca.

  10. Pingback: Cum a fost la CGS, la #SunăUnBlogger | Livia Iuşan.ro

  11. Pingback: Bianca Ceică – Blog

  12. Pingback: Cum a fost la CGS la #SunaUnBlogger - Madalina IancuMadalina Iancu

  13. Pingback: Interviu cu Cătălin Secoșan, antreprenor intern în cadrul CGS România

  14. Pingback: Cum a fost să particip la campania #SunăUnBlogger - Bianca Ceică

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)