Moment istoric în cariera mea de blogger: jurizez campania Oriflame – The One Collective! (A)

Păi da, bre, cum să nu fie istoric? Adică io, chinezu, un blogger cam trecut prin trandafirii vieţii, dacă îmi permiteţi, cam rotunjor, dar simpatic foc :D să am onoarea de a face parte dintr-un juriu de beauty (ca să îi zic aşa generic) în campania Oriflame – The One Collective nu este ceva cu care să mă laud? Ba să am pardon, mă laud corespunzător!

Sigur că ridicarea de sprânceană pe care o simt în ceea ce vă priveşte este justificată. Pentru că cei mai mulţi dintre voi ştiţi deja că, după mintea mea creaţă, diferenţa dintre machiaj şi tencuială ţine doar de dimensiunea pensulelor cu care se înfăptuieşte prestaţia :)) Drept pentru care îmi declin masiv competenţa în jurizarea chestiunilor ce ţin strict de partea frumoasă a isprăvii (că nu ştiu cum să o zic altfel…), această parte fiind mai mult decât onorabil rezolvată de colegele din juriu, adică de Mona with Gloss şi de Special Koko, pe care le salut şi pe această cale :) Eu mă voi rezuma la a da calificative postărilor care participă la campanie doar din perspectiva de blogging, adică, ştiţi voi, faze gen  scriitură, usability, readability and stuff.

Ce îmi place la această campanie este, în primul rând, că toţi bloggerii care îşi exprimă dorinţa până pe 28 aprilie de a primi cel mai nou brand de machiaj The ONE by Oriflame o să îl primească.  Toţi. Şi aici mă refer şi la băieţi, nu doar la fete. Căci, nu-i aşa, ce poate fi mai frumos pentru un blogger băiat decât să îi fie rezolvată (în sensul că primeşti pachetul direct acasă, nici nu mai trebuie să faci shopping sau ceva) eterna şi dătătoare de fiori pe şira feng shuiului problemă cu „ce cadou să aleg pentru doamna?” :))

Găsiţi mai multe informaţii pe, fireşte, pagina campaniei. Tot acolo o să vedeţi că mai puteţi câştiga şi un loc la un workshop dedicat bloggerilor de fashion si beauty din Romania, care înseamnă după cum vă raportez mai jos şi la care veţi avea onoarea să vă întâlniţi şi cu mine alături de:

– Jonas Wramell, binecunoscutul make-up artist al vedetelor de la Hollywood şi Directorul Artistic Global de Frumuseţe Oriflame;
– Maxineczka, unul dintre cei mai importanti bloggeri din Polonia;
– Katosu – blogger de succes din Polonia ce locuieste in prezent in UK. Katosu realizeaza materiale de beauty si fashion in colaborare cu o multime de branduri consacrate;
– Elena Dobre, Analytics & PPC Strategist Conversion Marketing Romania;
– Multi alti invitati surpriza.

Succes, stimabililor!

banner-campanie-oriflame-noile-produse-the-one

 

Notă: Această postare este un advertorial, marcat ca atare cu (A), conform politicii advertoriale de pe acest blog.

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.