Flat or Not, încă o campanie simpatică a celor de la KLM :))

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

KLM este un brand care dă cu o lejeritatea de-a dreptul alarmantă lecţii despre cum trebuie să se promoveze un brand care se respectă. După mintea mea, desigur, nuş alţii ce cred. Îmi aduc aminte când, în 2012, în Amsterdam, am avut ocazia să mă întâlnesc cu Anna Ketting, social media manager KLM, la un eveniment marca Revista Biz, care ne-a povestit cam cum pun ei problema în social media, de am rămas toţi cu gura căscată… De atunci am decis să urmăresc cu mare atenţie cum se mişcă acest brand în social media şi nu numai.

Azi am aflat despre campania „Flat or Not„. Foarte simpatică :)) În care puteţi câştiga bilete KLM World Business Class. Găsiţi pe site toate detaliile, nu insist acilea, căci vreau să vă las să urmăriţi filmul de mai jos :D

Ah, încă ceva, dacă tot vorbim despre KLM: oferta mea de a vă trimite în Thailanda încă este valabilă…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Flat or Not, încă o campanie simpatică a celor de la KLM :))”

  1. Da, interesantă aplicație. Am stat aproximativ 10 minute să îmi dau seama cum funcționează. La runda a doua, cu chinezul (nu tu, stai liniștit), mă așteptam să facă vraiște cu cafeaua.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)