KLM este un brand care dă cu o lejeritatea de-a dreptul alarmantă lecţii despre cum trebuie să se promoveze un brand care se respectă. După mintea mea, desigur, nuş alţii ce cred. Îmi aduc aminte când, în 2012, în Amsterdam, am avut ocazia să mă întâlnesc cu Anna Ketting, social media manager KLM, la un eveniment marca Revista Biz, care ne-a povestit cam cum pun ei problema în social media, de am rămas toţi cu gura căscată… De atunci am decis să urmăresc cu mare atenţie cum se mişcă acest brand în social media şi nu numai.
Azi am aflat despre campania „Flat or Not„. Foarte simpatică :)) În care puteţi câştiga bilete KLM World Business Class. Găsiţi pe site toate detaliile, nu insist acilea, căci vreau să vă las să urmăriţi filmul de mai jos :D
Ah, încă ceva, dacă tot vorbim despre KLM: oferta mea de a vă trimite în Thailanda încă este valabilă…
2 thoughts on “Flat or Not, încă o campanie simpatică a celor de la KLM :))”
Da, interesantă aplicație. Am stat aproximativ 10 minute să îmi dau seama cum funcționează. La runda a doua, cu chinezul (nu tu, stai liniștit), mă așteptam să facă vraiște cu cafeaua.
Cum, bre, 10 minute?! Nu ţi-ai băut cafeaua sau cum? :)) M-aş fi descurcat mai bine decât chinezul ăla, pun pariu :D