Continuăm seria posturilor în care mă pun ca cobai (scuzați egzprimarea, dar așa mi-a venit :D) întru lămurirea semenilor 2.o despre cum funcționează anumite lucruri prin blogosfera noastră, care nu se prea văd, dar care se întâmplă. Că io zic că merită spuse astea, că mai învățăm, toți, câte ceva.
Așadar, mă enervasem io imediat după Crăciun pe cei de la Diverta, care, din nou, mi-au vândut un lucru care nu era ce scria pe cutie. Era vorba de un mouse. O mizerie, nu mai insist. Ce vreau e să vă spun mai jos este cum poate profita o agenție de PR care știe cât e ceasul în social media de o fereastră de oportunitate în relația cu un blogger (care este fițos, crede că e buricul târgului, nu-i mai ajunge nimeni la nas, de astea, știți voi).
Tovarășele de la Borțun Olteanu (și le zic așa cu mare, mare drag) au văzut ce am scris și, cu o viteză impecabilă, mi-au trimis un mouse din gama Prestigio, unul din clienții lor. Hai să analizăm întâmplarea.
Ei, ca PRiști, au văzut că io, ca blogger, aveam o nevoie. Că doar nu îmi luasem mouseul ăla ca să îl țin de bibelou. Și cum Diverta mi-a tras clapa, din nou, au zis să acționeze energic ca să îmi satisfacă nevoia, cum ar veni. Și au satisfăcut-o :)) Cât i-a costat pe ei? Foarte puțin. Cel mai probabil că mi-au trimis un mouse din fondul lor de protocol. Sau, chiar dacă e la preț de listă, nu costă de să sărăcească agenția :)) Ce au câștigat? Aici vă las pe voi să vă dați cu presupusul. Că dacă mai zic tot eu asta, atunci se cheamă că am făcut io toată munca de analiză a întâmplării și s-a dus dracu toată interactivitatea :))
21 thoughts on “Cum câștigă o agenție de PR în relația cu un blogger”
Raspunsul la intrebarea ta se afla in jurul lui 0:36, in acest clip : http://www.youtube.com/watch?v=F0E1xP1KLfw :))
@Burli Burli
mah, daca atata ai inteles, atunci e grav
nu pentru mine, da-i pace, ci pentru tine
si daca imi spui ca a fost o gluma ce ai zis, atunci da-mi voie sa iti spun ca gluma a fost cel putin deplasata
parerea mea, desigur
Mai frumos si „mai cu talc” ar fi fost daca un concurent direct Diverta ti-ar fi trimis mouse-ul, demonstrand astfel atentia cu care trateaza cazurile similare.
@Bass player
asta ar fi fost una buna, buna rau :)))))))))))))
Habar n-am, de mult cautam o intrebare care sa aiba acest raspuns
da, ma rog a fost o gluma … nu stiu daca a fost atat de deplasata, imi cer scuze !
Bineinteles ca nu au castigat un 2kt dar…
@Burli Burli
mie asa mi s-a parut, cam deplasata
dar aceasta divergenta de opinii nu e doar binevenita ci si necesara pentru a nu strica iremediabil relatia statornicita intre noi, da? :))
…. cum zici tu :(
Diverta si-ar dori sa existe si in online. Gratis.
Mai bine sa nu existe… ;)
Barosane, cred ca au castigat un busuioc dres 2.0, vorba matale.
O idee foarte buna.
Pentru ca altfel, nu scriai de ei, eu nu aflam de ei … si de aici, poate, daca va fi nevoie de, voi spune si altuia „ia vezi la B & O” (nu pentru un mouse, bineinteles !).
Important este ca cineva de acolo te apreciaza + iti apreciaza scriitura.
Poate ca scrii un articol in care te arati suparat ca ai comandat un „Maybach” si cand ai desfacut pachetu’ era alta … si ei, oameni milosi or sa te ajute … nu ?
Ştiu ei bine cum să ţi se bage la inimă. Pana mea, au făcut cursuri pentru asta :).
haha, eu inca’mi caut mouse-ul. e pe’aici pe undeva, stiu eu. doar ca n’am ce face cu el dupa ce’l folosesc intru copiat hard intern vechi pe hard extern nou. asa ca.. mi’l imprumuti pe’al tau? :))))
schimb avantajos cu DVD pe care se gaseste La Vie Devant Soi, ca sa nu iesi in pierdere. ma rog, de fapt, ma stii, sunt fata buna: DVD-ul ti’l dau oricum! :))
îi o agenţie fantastică, ce mai! :))
cadouri? asta e mita pe fata:)
@Pato Basil
mita, mita, dar daca o stim si noi si e pe fatza parca altfel suna :))))))))))
Tovarasele impart creditele cu clientul :)
fidelizare si reclama pentru agentie si pentru un client de-al lor. fara nici macar sa ceara reclama respectiva. au castigat de 3 ori….
Au castigat respect. Au reactionat rapid si si-au consolidat statutul de PR-iste. God speed.
:)) asa e nu putem sa o numim asa fiindca ai declarat, e doar cadou din vizite protocolare:)), glumeam oricum.
La cat mai multe!
auzi acum mi-am amintit ca ma uit ca boul la lcd-ul meu de 5 ani si al meu tot marca PRestigio este nu prea am auzit de ea dar e buna, n-am avut probleme cu monitorul!
Frumos! Sa-l stapanesti sanatos!