Cât banking trebuie să știi ca să câștigi o Dacia Duster?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Când scriu o postare care face parte dintr-o campanie plătită (așa cum este și această postare), îmi aleg cu mare grijă titlul. De regulă, zic, fac așa. Pentru că azi nu prea îmi iese :)) Și atunci, dacă inspirația conspiră împotriva mea, bag un titlu care zice exact care e faza :D Iar faza e fix cum îi zice: dacă știi banking, câștigi :D Dacia Duster, firește, e pusă în titlu numai și numai pentru SEO :)))))))))))

Bun. Revenind la întrebarea din titlu și devenind serios (cât o să mă țină :D), apropo de astfel de campanii cu premii babane, hai să punem problema altfel un pic: cam cât de mult ești dispus să te implici într-un astfel de concurs, având în vedere că premiul e foarte apetisant?

Să luam campania BCR ”Știi banking și câștigi” (i-am zis tot numele, ca să nu am reclamații :D). Investiția – hai să îi spunem așa –  pe care tu, ca participant, trebuie să o faci în campanie este să îți faci cont, să răspunzi întrebărilor lui Mihai Călin despre banking și despre produsele BCR (într-o limită de timp, după care Mihai îți va face un profil bancar), iar după ce ai deja profilul pe site trebuie să îl promovezi pe FaceBook, messenger sau mail. Adică, pe scurt, e de muncă. Dar și premiile (returnul, cum ar veni) sunt apetisante: câte un Duster pe săptămână și nu știu câte carduri cu câte 200 de RON :)) Mai bine citiți voi Regulamentul să vedeți exact ce și cum :)

Apropo de Regulamentul concursului sau a altor concursuri de acest gen. Extraordinar de puțină lume îl citește. Și apoi auzi nu știu câți care se enervează că au pățit niște lucruri care, dacă ar fi alocat câteva minute să citească mizeria aia de Regulament (căci da, toate regulamentele astea sunt niște mizerii teribil de necesare) ar fi fost evitate. În fine…

Știu că unii se enervează că trebuie să muncească pentru un premiu. Și că ei cred că lor li s-ar cuveni să câștige o Dacia Duster dacă bagă un comentariu gen ”e interesant…” sau ”foarte frumos! m-ai vreau!”, comentariu pe care îl folosește, de altfel, la toate concursurile la care participă, fiind creat special, după multă muncă de creație, pentru astfel de întâmplări. Numai că, vedeți voi, și concursurile astea încep să devină muncă pentru participanți. Ceea ce e absolut firesc. Pentru că trebuie să intrăm pe făgașul normal al lui mocangeala does not pay. Dacă vrei o Dacia Duster, cum e cazul de față, atunci muncește ca să o câștigi. E simplu. Sau, cel puțin, așa mi se pare mie…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

10 thoughts on “Cât banking trebuie să știi ca să câștigi o Dacia Duster?”

  1. Mi se pare cam prea multa bataie de cap pentru o amarita de Dacia Duster.
    Nu ar fi mai simplu sa se faca inscrieri on-line si sa extraga calculatorul un norocos ?
    In felul acesta ai avea si tu mai putin de munca si n-ar mai trebui sa popularizezi chestii de genul acesta.
    Si, apropo de caracterul SEO al titlului, eu l-as fi conceput altfel:
    Castiga o Dacia Duster cu cel mai bun banking
    Gresesc ? :)

  2. ma, adevarul este ca mai intai cei de la BCR trebuie sa invetge sa faca banking, nu noi. Atunci cand arunci pe piata astfel de concursuri si campanii online trebuie sa te asiguri ca-n organizatia ta acest lucru, cunoasterea bankingului, nu-i o problema. M-am inscris de curiozitate in concurs si mi s-a pus intrebarea de carduri de credite si de „Prima Casa” Daca mergi la 90% dintre functionarii BCR habar nu au sa dea raspunsurile de la concurs.

  3. Pingback: Pingback la Colecţionara de coşmaruri – 24 | Caius

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)