Îți respect opinia, dar nu te mai pot respecta pe tine

Cam așa mi se pare că s-a terminat pentru mulți nebunia cu alegerile.

Cu prietenii stricate. Cu familii mai zdrențuite decât erau și așa. Cu relații de business deteriorate din motive ce n-ar fi trebuit să influențeze direct asemenea relații.

Și eu am intrat în acest mindset. Cu stupoare am realizat asta. Azi. În urmă cu vreo juma de oră.

Am primit mesaj de la un amic (era să zic fost…). Că își lansează o carte. Și mă ruga, dacă pot, să vin să vorbesc la lansare.

Și m-am burzuluit. Și l-am întrebat direct:

– Dar ce ce mă vrei pe mine și nu pe ăia din bula ta?

S-a prins. Și m-a sunat. Și mi-a explicat că știe că a dat-o de gard cu ocazia alegerilor. Dar că acum realizează ce tolomac a fost. Și că ar vrea cumva să recupereze terenul pierdut. Și de aceea ar avea nevoie de – iote cum a băgat-o – ”brandul tău personal, chinezule”.

Carevasăzică, amicul cu pricina în alegeri a călcat strâmb pe percepția unora din bula mea. Căci, nu-i așa, în percepția pe care o au ceilalți despre brandul nostru personal se joacă marea carte. Și acum ar avea nevoie de brandul meu personal, care este unul bun și valabil în percepția oamenilor cărora amicul meu ar vrea să le schimbe percepția despre el.

Brandul personal. Cam la asta se reduc multe în viață. Și când ne este bine, dar mai ales când ne este rău. Ne place de cineva pentru că percepția noastră despre brandul său personal ne gâdilă feng shuiul. Ne displace cineva pentru că percepția noastră despre brandul său personal ne împunge feng shuiul. Și tot așa.

Nu o să mă duc la lansare. Aș vrea să pot să îți spun că doar din rațiuni ce țin de faptul că nu prea am legătură cu subiectul cărții (non-beletristică, mai tehnică) și că, deci, ar fi o forțare ca eu să mă duc să vorbesc despre așa ceva. Dar nu e doar asta. Pur și simplu încă nu am reușit să trec peste faptul că a fost atât de… în cealaltă bulă.

Chestiune la care, presupun, mai trebe să lucrez. Căci recuperarea dialogului social atât de pierdut în ultimii ani cred că e una din cheile de recuperare a țării. Recuperare de aia adevărată, nu de fâlfâit. Steagul.

Aia zic.

PS Pe măsură ce merg înainte cu programul meu de construcție de brand personal în 5 pași (plus 1) realizez că cei cu care am început deja să lucrez au apreciat la acest program, în marea lor majoritate, de două chestiuni mari și late: 1. punerea brandului lor în contextul potrivit 2. un framework pe care să construiască. Ocazie cu care am realizat că ce program am creat!

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.