Cât costă o prezență decentă a unui brand în social media

Ce vedeți în titlu este una dintre întrebările pe care le aud constant în întâlnirile pe care le am cu oamenii de marketing (termen generic). În special cu cei care se ocupă de niște branduri mai mari (a se citi: cu bugete de investit cât de cât, ceva frumos).

Vorbesc, deci, despre specialiști stăpâni pe domeniul lor, care înțeleg că s-ar putea ca social media să îi ajute. Sau, după caz, să apese mai mult pedala de accelerație cu investiții în digital, după câteva teste pe care le consideră reușite. Bref, oameni care îmi adresează întrebarea ca de la un profesionist la altul.

social media coachingPractic, ei vor să știe despre ce bugete vorbim la nivel de bază, pe ideea dublă că 1. să vadă dacă pot sau nu să se arunce la asemenea sume 2. să vadă ce beneficii obțin dacă investesc aceste sume și, dacă iese totul bine, să știe cum pot să scaleze aceste investiții în digital.

Plecând de la aceste discuții, am zis să scriu acest text. Care sper să vă fie de ajutor. Tuturor celor care, într-un fel sau altul, v-ați pus această întrebare. Adică celor care vă aflați în categoria descrisă mai sus.

Nu am de nici o culoare pretenția că le-am cuprins pe toate Dar, dacă am fi intrat în detalii, ar fi  ieșit o listă interminabilă de lucruri pe care le-ați avea de făcut și din care oricum nu ați face vreo 90% dintre ele, ca să vorbim direct pe șleau.

Așa că am preferat lista asta mai scurtă și, tocmai de aceea, de ajutor. Ca un fel de basic stuff. Căci asta ajută, cel puțin la nivel de inițiere a discuției, nu DEXurile alea de 4 kile jumate.

Există trei categorii mari și late de prezență în social media. Desigur, împărțeala asta este atât de vastă, ca să îi zic așa, încât seamănă cu teoria chibritului: un chibrit este format din trei părți, parte de sus, partea de jos și partea de mijloc. Căci fiecare categorie se poate împărți și subîmpărți de nu mai terminăm în veci vecilor dacă ne apucăm de sarcina asta sisifică.

Pentru simplitate, deci, m-am rezumat la aceste trei categorii: landing page, rețele sociale, comunitățile influencerilor. Să le luăm pe rând.

Landing page

Știu că unii s-ar putea să strâmbați din nas când vedeți faza asta. Gen ”păi, ce legătură are, frate, social media cu siteul brandului?!”. Are. În draci. Mai ales dacă vrei să faci social media cum trebuie. Nu doar pentru Likes. Ci și pentru performance.

Brandul care are nevoie de prezență adecvată în social media are nevoie de landing page. Punct. Care poate fi site, blog, secțiune în alt site (gen marketplace-ul de la eMag) etc. Ceva unde lumea să poată ajunge și să fie ”locul tău”, al brandului de care te ocupi.

Ideea unei landing page fiind, pe foarte scurt o zic, să ai unde trimite potențialii clienți ”pescuiți” din social media și – mai important! – locul în care ți-ai făcut setupul ca să faci conversii. Ce înseamă conversii: vânzări, trafic, leaduri, înscriere la newsletter, participarea la concusuri etc.

Hai să ți-o zic altfel: când ești prezent DOAR pe Facebook (cel mai la îndemână exemplu), știi că tu creezi conținut, în primul și în primul rând, pentru profitul celor de la Facebook, da? Căci conținutul pe care tu, ca brand, îl creezi acolo, Facebook îl vinde, practic, spenderilor și face bani. Frumoși.

Așa că de ce să nu ieși din ecosistemul Facebook și să folosești această platformă DOAR pentru ”a pescui” potențialii clienți de acolo, urmând ca ”peștele” să îl vinzi pe landing pageul care este al tău și doar al tău?

Am explicat logica unui landing page făcut cum trebuie pentru categoria de clienți care te caută pe tine,  ca brand, sau pentru categoria de clienți care nu te caută pe tine, ca brand, în mod special, ci caută categoria în care te afli tu, caz în care ar fi bine să fii acolo.

Sigur, dacă vorbim doar despre o strategie de brand awarness (adică să îți vadă cât mai multă lume brandul oriunde, oricând), logica unei landing page este mai pe lângă, așa.

Doar că vin și vă întreb: câte branduri pot face DOAR brand awarness, fără să aibă măcar o tentativă de performance marketing (adică, bref, conversii).

Discuția este lungă, desigur, dar nu insistăm acum. Dar să înțelegeți că logica unui landing page este decisivă într-o strategie de performance marketing (adică, bref, conversii).

Cât costă un landing page?

Photo by Hal Gatewood

Varianta 1. Poți să apelezi la celebrul student care îți cere 100 de E sau ceva de genul. De prisos să detaliez de ce nu vă recomand varianta asta. Eventual doar să vă spun că 100 dai, 100 face.

Varianta 2. Poți să îl întrebi pe colegul meu de la Kooperativa 2.0, Vlad Dulea, despre cum să folosești platforma WordPress pentru așa ceva (eu recomand, practic în 500 de E ai un landing page corespunzător). Serios, chiar poți să îl întrebi pe vlad.dulea@kooperativa.ro mai multe pe tema construcției de landing page, sunt sigur că știe să îți răspundă la absolut orice întrebări.

Varianta 3. Poți să apelezi la o firmă de web design, caz în care așteaptă-te să începi negocierea de pe la 1.500 E, căci cel puțin atât costă un design cât de cât, ceva frumos. Bine, sunt sigur că o să găsești pe unii care o să îți dea mult sub prețul ăsta, dar remember ”student” de la Varianta 1 de mai sus, gen.

Rețele sociale

Ideea fundamentală este ca brandul tău să fie prezent DOAR în acele rețele sociale care au o logică de business pentru tine.

Adică, par egzamplă, dacă brandul tău vinde structuri de beton, oare de ce ai vrea să ai o prezență activă pe Instagram? Cam câte poze CA LUMEA (asta-i faza cu prezența unui brand pe Instagram, să fie poze CA LUMEA) cu structuri de beton poți să pui acolo săptămânal?

Cum decizi ce rețele sociale ți se potrivesc? Teoretic, ar trebui să stai cu strategia de comunicare lângă tine. Alegerea rețelei sociale o faci în funcție de obiectivul stabilit, desigur.

Adică una este dacă ți-ai stabilit strategic pe partea de comunicare să devii brand top of mind pe categoria ta (super-ambițios proiect, dar de aia l-am pus acilea, așa, aspirațional), adică brand awarness targetat la greu, caz în care opțiunea valabilă este, cel mai probabil, Facebook (peste 11 milioane de conturi în România).

Dacă obiectivul este să creezi o comunitate cât mai nișată (să zicem că livrezi servicii de consultanță), s-ar putea ca varianta bună să fie Linkedin (ah, ce frumoase conversii se pot face acolo, dacă te ții de treabă și știi cum…).

În fine (dar nu în cele din urmă, sau cum se zice), dacă vinzi produse din zona de fashion, a ”ierta” Instagramul ca rețea socială (peste 1 milion de conturi) s-ar putea să nu fie decizia înțeleaptă.

Cât costă o prezență decentă a unui brand pe rețelele sociale

Una dintre greșelile pe care le fac brandurile când calculează prezența lor pe o rețea socială este că fac o tristă confuzie între a fi prezent acolo și a avea cu ce să fii prezent acolo. Să vă explic.

A fi prezent pe o rețea socială

Photo by William Iven

Înseamnă ca, din punct de vedere tehnic, să ai setat contul așa cum trebuie (și este o întreagă știință aici, parol) și să ai construit setupul necesar pentru a-ți atinge obiectivele de comunicare/marketing.

Cost mediu cu gestionarea prezenței pe o rețea socială: oriunde între 150 și 500 de Euro pe lună. Adică între 2.000 și 6.000 de Euro pe an. În funcție de cât de complicat este ce vrei tu să faci acolo. Costuri interne, dacă vrei tu să te ocupi. Sau costuri externe, dacă externalizezi către o agenție sau un freelancer.

Ce intră în banii ăștia: setarea tehnică a contului (e destul de complicat, dacă vrei să o faci ca lumea), gestionare ads, stabilirea planului editorial (ce conținut pui, când și cum), propuneri de activări (concursuri, quizzuri, aniversări etc.), community management (răspuns la comentarii, la întrebări, la solicitări de ofertă etc.) plus alte chestiuni care intră într-un long tail, despre care nu are rost să discutăm acum, căci ne lungim.

Important! Nu vă construiți strategia de prezență pe rețea socială în funcție de reachul organic. Pur și simplu să considerați că așa ceva nu există. Să fiți cu gândul la reachul organic zero barat. Toată strategia trebuie să fie construită în funcție de reachul obținut cu bani. Astfel, reachul organic o să fie ca o cireașă pe un tort. Adică binevenită, dar cireașa singură nu înseamnă tortul, desigur. Pentru reachul plătit ar trebui să vă gândiți la un buget cuprins între 200 și 500 de euro pe lună, minim (diferă în funcție de specificul business-ului, bineînțeles).

A avea cu ce să fii prezent pe o rețea socială

Înseamnă crearea de conținut. La greu. Fă un calcul simplu pentru Facebook: chiar dacă pui un ”ceva” o dată la trei zile, tot trebuie să ai, la nivel de un an, 120 de ”ceva”-uri pe care să le pui pe Facebook. Conținut, deci. Care costă să îl produci. Așa, pe scurt spus.

Cost mediu cu crearea conținutul: puneți tot așa, între 100 și 500 de Euro pe lună.Adică între 2.000 și 6.000+ de Euro pe an. Ca să aveți un ordin de mărime. Pentru că ăsta este clar caz de ”depinde”.

Să luăm exemplul fotografiilor. Poți să angajezi un ”tânăr student” să le facă sau poți contracta un fotograf celebru, gen. Diferențele de cost sunt evidente.

Așa și cu parte de video. Așa și cu partea de copywriting (în cazul în care vrei mai mult decât ce am zis mai sus, la partea de gestionare a contului).

Bref, cu ce trebuie să rămâneți de aici este că a crea conținut costă. Poți să îl creezi tu, ca brand (costuri de ore de muncă, costuri de oportunitate etc.) sau poți să plătești pe altcineva să îți creeze acest conținut foto, video, text. Și, ca să fac trecerea la influencer marketing, poți să activezi niște influenceri care să creeze conținut în numele brandului tău.

Comunitățile influencerilor

De asta ai nevoie, în esență, când vorbim despre influencer marketing, să ajungi în comunitățile lor, ale influncerilor, prin intermediul unui emițător în care ei au încredere, asta-i șmecheria, pardon my French.

Vă recomand cu maximă căldură să citiți pe această chestiune Decalogul campaniilor cu bloggeri (înlocuiți bloggeri cu influenceri și vă dă același lucru, în acest context). Care o să vă ajute foarte mult să înțelegeți cu ce se mănâncă această zonă. Și cum să obțineți, ca brand, cât mai multe beneficii cu cât mai puține resurse.

Nu reiau în acest articol ce am zis în Decalog, ar fi redundant. Dar vă fac o recomandare în ceea ce privește promisiunea pe care v-o fac în titlu: cam cât v-ar costa activarea unor influenceri?

Aici avem două tipuri de activări: one time only și all year long. Să le luăm pe rând.

Activarea one time only

Nu prea este recomandată decât în puține cazuri (pe scurt: ai bani doar de atât; crezi că secretul succesului businessului tău stă doar într-o lansare etc.).

Pentru că, bref, în 95,878% din cazuri vorbim despre un foc de paie. Care te încălzește pe moment (de regulă la nivel de spike de trafic, gen), dar nu te ajută pe termen mediu și lung. Mai ales când nu ai pregătit setupul despre care vorbesc un pic mai jos.

Există, totuși, o activare de tipul one time only care are mare sens: campania de testare. Pe care eu personal chiar o recomand în draci!

Doar că în acest caz, te costă construirea setupului inițial, care să te ajute 1. să măsori 2. să înțelegi care influencer te-a ajutat și cu ce 3. să interpretezi rezultatele (cum ”se înțeapă” ele cu obiectivele tale de marketing).

Dar logica asta de testare te ajută foarte mult în primul rând să înțelegi cu ce fel de influenceri ar merita să mergi mai departe (a se citi să bagi bugete mai mari).

Altfel spus, s-ar putea ca tu să crezi (unii brand manageri o bagă pe aia cu ”sunt sigur că așa este!”) că influencerul Ionică este cel mai bun pentru brandul tău, dar testul să îți arate nu doar că Ionică nu are nici o treabă, dar că influencerul Vasilică, la care nu te-ai fi așteptat de nici o culoare, este perfect pentru brandul tău.

Cât costă o campanie de testare? Pe scurt, recomandarea mea este ca sub 6.000 de Euro să nu vă imaginați că o să obțineți rezultate cu adevărat semnificative.

Este greu să înțelegi sub suma asta cam ce influenceri ți-ar fi utili. Căci ai nevoie de 1. influenceri cu comunități puternice (deci costă) 2. mai mulți influenceri, ca să poți să compari (deci costă).

Desigur, fiecare caz comportă ajustări, customizări și luat la pilă pe specificul businessului. Vă recomand să îmi dați un mail pe cristi@kooperativa.ro. Ca să discutăm mai pe concret, zic.

Activarea all year round

Care înseamnă, de fapt, mai multe activări. Eu recomand patru activări. Mai mărișoare, dar nu foarte. Practic, una la trimestru. Să vă explic.

Una dintre problemele (ok, provocările, știu că vă place mai mult acest termen) cu prezența unui brand în social media este, cumva, furculition: ca să fie prezent în social media, brandul trebuie să fie… prezent.

Acest principiu evident are logică în special atunci când vorbim despre influencer marketing. Căci se întâmplă atât de multe activări cu influenceri și se creează atât de mult conținut de către influenceri încât attention span-ul consumatorului (și potențialului consumator) brandului tău este din ce în ce mai scurt.

Altfel spus, dacă se merge pe linia asta, în curând anumite activări o să fie uitate de la o zi la alta. Nu suntem încă acolo. Din fericire, zic.

De aici și recomandarea mea de 4 activări de influenceri pe an. Una cam la 3 luni. Pentru ca brandul să fie prezent la modul constant în social media. Pentru ca – de fapt – consumatorii (și potențialii consumatori) ai brandului să îl simtă că există acolo unde sunt și ei, în social media.

Cât costă activarea all year long? Ideal ar fi să calculați cam 10.000 de Euro per activare, adică 40.000 de Euro pe an. Ideal, zic. De la acest ideal în jos (sau în sus!), faceți și voi calculele. Căci, desigur, este vorba despre calcule.

Again, vă recomand să citiți Decalogul campaniilor cu bloggeri (înlocuiți bloggeri cu influenceri și principiile de ”funcționare” sunt la fel) ca să înțelegeți mai bine la ce și cum vă pot ajuta influencerii.

Acum, după ce ai aflat în mare cam cât ar costa fiecare serviciu în parte, fă un calcul simplu. Adică alege ce servicii crezi că te-ar ajuta și adună-le.

Și, voila, ai un buget anual pe care să îl investești (că nu pot să zic ”cheltui”, mă înțelegi…) în social media. Grosso modo. Așa, orientativ. La nivel teoretic. Căci, la nivel practic, discuția nu se poate purta decât într-un excel, desigur.

De aici încolo începi să faci calcule de oportunitate. Calcule de eficiență. Calcule. Calcule. Și abia după ce ai făcut aceste calcule începe greul. Dar despre ce acest greu o să discutăm în episoadele viitoare.

17 comentarii la “Cât costă o prezență decentă a unui brand în social media

  1. Florin Grozea Reply

    Chinezule, e aur ce scrii tu aici. Material de curs. Poate chiar o carte. Do that.

    • Cristian China-Birta Reply

      Da, știu… :)) Mulțam, șerif!

    • Ioana SC Reply

      Subscriu! Că și așa prea mult îi citim pe americani cu-ale lor, ne trebuie și voci românești în peisaj. Hai cu cartea! :D

  2. Adrian Iacob Reply

    Mult și-a mai trebuit boierule să spui odată lucrurilor pe nume!
    Este adevărat.. prezența în social-media (sau chiar pe Internet, nu înseamnă doar o postare pe blog și/sau pe pagina de Facebook. E nevoie de mult mai mult!

    • Cristian China-Birta Reply

      Să știi că io tot am zis pe bucăți. Dar acum mi-am adunat forțele, am băut două beri și le-am centralizat :D

  3. Ion Marin Reply

    Cum puteti sa invatati pe cineva sa faca social media cand aveti 12k de like-uri pe Facebook si trafic pe site care nu sta nici macar un minut sa va citeasca articolele :))

    • Cristian China-Birta Reply

      Stimate domn, întrebarea dumneavoastră este atât de blajină încât o las așa, fără răspuns… Și, altfel, treaba merge, strugurii tot acri, viață împlinită aveți, castrevetele tot fruct dicotiledonat este?

      • Ion Marin Reply

        Profesionist raspuns, daca tot alegem sa mergem pe tema asta umoristica……daca sunteti virgini cum invatati pe altii sa faca sex? Ati scris un articol foarte bun si bine documentat, asta e clar, insa nu inteleg chestia asta…..hai sa te invat sa faci ceva ce eu nu pot face. Am intrat la voi cautand o firma cu care sa lucrez, detinad mai multe site-uri ( cu trafic si reach mult, mult mai mare decat al vostru ), am zis ca poate ma puteti ajuta sa cresc paginile de Facebook si implicit traficul pe site si efectiv m-am simtit jignit cand cineva se da profesionist intr-un domeniu in care el insusi nu exceleaza. Daca opinia mea deranjeaza si este de luat peste picior, puteti mai bine sa stergeti comentariile, insa stiti mai bine ca mine ca ce am scris mai sus chiar este o problema pentru voi. De ce as da eu 500 de euro pe luna sa imi manageriati pagina de Facebook cand pot efectiv sa bag banii aia in Facebook Ads singur? Poate asta trebuia sa fie prima intrebare, chiar astept un rapsuns.

        • Cristian China-Birta Reply

          Stimate domn, dacă vă uitați doar la Likes (sau număr de fani, tot aia) înseamnă că vă uitați la parbriz încercând să înțelegeți cum funcționează mașina :)) Întrebați-mă de conversiile pe care le aduc clienților, nu de Likes. Întrebați-mă de ce prefer comunitate, nu trafic. Și întrebați-vă pe dumneavoastră de ce confundați ce (credeți) că fac eu pentru mine în social media cu ce fac (facem ca agenție) pentru clienții noștri.

          Cât despre diferența dintre a vă gestiona dumenavoaastră amprenta digitală sau a externaliza acest serviciu către o agenție (sau un freelancer), aș prefera să dați un mail pe office@kooperativa. O să vă răspundă colegii mei.

          Vă urez mult succes în ce faceți!

          Altfel, pe viitor, când vreți să inițiați un dialog cu cineva ar fi excepțional dacă nu ați începe făcându-l de telecomandă. Nu doar că ar fi profesionist să faceți asta, dar și de bun simț, știți cum zic.

  4. Ion Marin Reply

    Am recunoscut ulterior ca am gresit abordarea initiala, dar hai sa fim seriosi, sunteti reprezentantul unei agentii si evident legati bloggingul de afacerea dumneavoastra, ceea ce nu e rau. Ideea mea e simpla, Likes sau Aprecieri ( nu fani ca nu ne consideram vedete sau influenceri sau bloggeri de succes ) = Reach Organic = Brand Awareness ( care conteaza enorm cand incerci sa vinzi ceva…produse fizice sau in cazul dumneavoastra, idei sau servicii ) = Conversii, fie ele Lead-uri care dupa ajung contracte, fie achizitii ale produselor vandute pe site.
    Daca aici sau pe Kooperativa aveati un reach mare, 100.000 + sunt convins ca aveati si o cifra de afaceri mai mare si mai mult succes ca blogger, plus ca oamenii care intrau in contact cu voi aveau o incredere sporita ca ii puteti ajuta sa isi realizeze visul. Dar na, sa faci 100.000 sau mai mult costa, poate si 1 leu per Like pe o audienta de nisa.
    Ce faceti voi e simplu, testati pe banii clientilor tot felul de strategii, care merge merge, care nu merge, aia e.
    Daca opiniile negative va deranjeaza si va simtiti incoltiti nu e normal sa atacati ( cum am zis, intre timp reprezentati si o firma, presupun, serioasa ). Daca acest articol arata cu adevarat ce puteti face pentru 100-500 de euro sau mai mult, cu poze din campanii si rezultate efective de conversie, ROI, cresterea brand awareness-ului, etc…era ce trebuie. Asa sa vorbim ca sa mestecam scuipatul, despre ce se POATE face, e egal cu 0.
    Bafta cu Kooperativa, arati rezultate si noua, in functie de nisa, de buget, etc. Poate citind aceste mesaje, cineva o sa creada ca reprezint vreo firma competitoare, insa nu este deloc adevarat.
    Imi cer scuze daca opinia mea a deranjat, eu unul atata vreau ( sa vad rezultate efective, fie ele ale altor firme, ca sa stiu daca ma inham la o colaborare sau nu ) si sunt convins ca 90% din persoanele care incearca o afacere in online sunt de acord cu mine.

    • Cristian China-Birta Reply

      Cum ziceam, mult succes, e clar că nu aveți nevoie de nimeni, aveți păreri ferme și irefutabile inclusiv despre ce fac alții (dar ce verdicte dați, admirabil, de-a dreptul admirabil…), sunteți, practic, senzațional! Eu mă retrag spășit și mă duc să mai bifez niște eșecuri în social media. Pe banii clienților, desigur. Îi las pe alții să mestece scuipatul.

  5. Ion Marin Reply

    Raspunsuri evazive, prezenta in social media 0, latrat mult cand va simtiti incoltiti, 0 informatii care sa ajute pe cineva = reteta succesului. Multumim pentru sfaturi. Bafta cu cooptarea de clienti noi si mai ales, de retentia lor, stiti ce zic :))

    • Cristian China-Birta Reply

      Auziți, apropo de lătrat, de ce siteuri ziceați că vă ocupați? De curios întreb, știți cum zic. Că m-aș uita să învăț de la maestru. eMag cumva?

  6. Alexandru Daniel Moroianu Reply

    Foarte interesant.
    Felicitari pentru articol.
    O nelamurire am si apreciez daca ma poti ajuta :)
    Landing Page-ul facut la o agentie 1500 euro si daca este mai ieftin sa ne gandim la studentul de la primul exemplu…?
    Oarecum cum ai ajuns la concluzia asta? Personal cunosc agentii care pot oferi in 600 euro un Landing Page foarte concentrat pe beneficii, design unic si orientat catre conversii si bunele practici in online.

    • Cristian China-Birta Reply

      Eu am pus acolo niste costuri orientative. Pentru ca de asta cred ca are nevoie lumea intr-un astfel de articol. Evident ca oferta este foarte mare pe piata. Eu de aia am recomandat 500 de E ca un cost benchmark, gen. Cat despre design unic, adica desenat de la zero, nu customizat sa fie unic, in 600 de E, nu prea cred :) Dar, daca tu zici ca exista, te cred pe cuvant :))

  7. Xaara Novack Reply

    Oh duamne, sa va zic de provincie ca-i dezastru? Ca freelancer mi s-a propus asa:
    Gestionat conturi de social media, deplasat la localuri facut poze (cu aparatul propriu evident), munca de editat poze, copywriting ca postarile nu se scriu singurele.
    Si patronii zic…1.000 de lei. In urmatorul an il creste la 1.500 de lei.
    Ah stai, si shaworma bonus. Sau kebab. Fix ce urasc eu din ficati, asta imi ofereau ei ca bonus, cand le-am spus ca pe banii astia nici la agentie nu te mai plateste. Si acolo stai 6 ore la birouas, mai o gluma cu colegii, mai un pachetel, gaming de relaxare si nu faci munca a cinci oameni intr-unul. Plus bonuri de masa. Si mi-au zis ca imi ofera shaworma si kebab. WTF. WTF. WTF… si nu erau mosnegi. Din astia brontozauri. Erau tinnneeerrriiii.
    Nu mai pun meme cu ras isteric, dar asa ca idee… in provincie este dezastru cu patronii. Apropo de asta, se poate niste conferinte social media, marketing si pe la noi? Cu Manafu & all. Iar s-au dobitocit, pardon expresia dar este cat se poate de reala, patronii ca antreprenori nu le pot spune, pe aici, si au impresia ca munca asta implica un click de maus, trei vorbe si o poza cu telefonu’

    • Cristian China-Birta Reply

      Mda… Am primit și noi cereri de ofertă de genul ăsta. Problema în sine nu este bugetul mic, aia este, poate că mai mult nu au. Ci ce îți cer să faci de bugetul ăla, adică, practic, ar trebui să aduci bani de acasă raportat la orele de muncă. Și mai este o chestie: modul în care reacționează când le explici că nu se poate face tot ce vor de banii ăia. Care spune multe despre ei…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.