Am făcut interviu cu Andreea Banica. Pe linie de cât de influenceriță este.
Povestea pe care mi-a spus-o Andreea este una clasică. În sensul că, deși acum este vedetă și o știe cam toată România, a început de jos. Financiar vorbind. Andreea mi-a spus că întreaga ei carieră a fost una în care refrenul principal a fost acesta: muncă, muncă și iar muncă.
Mi-a plăcut în special povestea cu banii de Cielo. Prima ei mașină. Care, cred, este un fel de – ia luați-o p-asta! – benchmark pentru tot ce a făcut Andreea de atunci încoace pe linie de business. Căci acel succes, faptul că a reușit ea să strângă bănuț cu bănuț și să își ia prima mașină cred că a fost decisiv pentru a-și demonstra singură că poate să facă multe în lumea asta.
Și chiar a făcut. După cum puteți vedea în discuția pe care am avut-o cu ea. Și care face parte din seria de interviuri cu influenceri #Influprenorii (le găsiți pe blogul meu pe toate #dacăe).
Adică titlul următoarei mele cărți. Care o să apară estimat pe la începutul lui aprilie. Și în care mi-am propus să aflu cât din ce fac influencerii este și antreprenoriat. Și care sunt alte moduri decât cele antreprenoriale prin care influencerii au ajuns să obțină beneficii din prezența lor online.
Spre deosebire de prima mea carte, ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” (se vinde în continuare, dă o căutare să afli cel mai bun ”scor”), în care afli cum să folosești aceste resurse numite influenceri ca să obții beneficii pentru brandul tău, de data aceasta, în viitoarea carte #Influprenorii o să vorbim despre care sunt modalitățile prin care să ajungi influencer. Dacă vrei, desigur.
Aia zic :D
Poți vedea mai jos și discuția video cu Andreea Bănică, dar poți și asculta sub formă de podcast pe Spotify, Apple Podcast, Youtube, SoundCloud sau Libsyn.