E și greu, dar și ușor. Cel puțin așa zice Florin Roșoga. Căci el este cel care a ajuns la această performanță. Așa că l-am invitat să ne spună cum de a ajuns să fie, iată, invitat de min într-o discuție despre influencer marketing.
Căci, din punctul meu de vedere (dar nu numai), un podcaster cu un asemenea succes intră categoric în categoria de influencer. De succes, nu așa, doar de pus pe cartea de vizită :DA durat mult până Florin a ajuns un nume în podcastingul din România. Și au fost momente în care a fost tentat să renunțe. Dar a strâns din dinți și a reușit. Nu doar să fie super-ascultat. Dar și să facă niște bani din podcast.
Discuția cu Florin face parte din seria de interviuri cu influenceri prin care documentez a doua mea carte ”Influprenorii”. Estimez că apare la început de aprilie.
Am vrut să fac aceste interviuri pentru a înțelege și mai bine cum ”ticăie” mai mulți influenceri. Adică să am un fel de focus grup, dacă vreți, în a doua carte.
Căci, privit retrospectiv, asta îmi pare că a lipsit de la prima mea carte ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”. Care încă se vinde bine merci. Dă o căutare după titlu dacă o vrei, vezi tu unde o găsești la cel mai bun scor.
Aia zic :)
Poți vedea mai jos și discuția video cu Florin Roșoga, dar poți și asculta sub formă de podcast pe Spotify, Apple Podcast, Youtube, SoundCloud sau Libsyn.