Casa Dexi are onoarea de a fi a al doilea subiect pe acest blog la secțiunea deloc onorantă de #VeryNașpa.
Primul din serie a fost Mohi Younesc de la Phoenix Entertainment, care – între timp am aflat – a mai dat țepe de astea la mai mulți cunoscuți, deci aveți grijă la el, foarte mare grijă.
Dacă vă întrebați (cei mai atenți dintre voi, desigur; cei care îmi faceți onoarea să mă citiți mai des, firește) de ce am doar doua articole din această serie, când lumea asta este plină de subiecte parfum de beton de brici pentru #VeryNașpa, ei bine, răspunsul meu este că io încerc în viață să văd mereu și mereu partea plină a paharului.
Adicătelea, atunci când se poate, să o ard pe pozitiv. Și doar când nesimțirea, tupeul sau ghiolbanismul unora atinge pragul ăla de fierbere să mă enervez și să scriu.
Cum mi s-a întâmplat cu Casa Dexi. În care caz tot pe feelingul aspiraționalo-motivațional (ca să îi zic așa…) vreau să merg, adică dorindu-ne îndreptarea păcătosului, nu pedepsirea lui.
Mă rog, faptul că lumea o să găsească blogul meu în căutările după Casa Dexi tot un fel de pedeapsă este. Dar, aia e, o băgăm la #Pățăști și mergem mai departe.
Dar înainte de a vă spune care a fost faza, un moment foarte important: băi, dacă vreți să fiți parte din ceva foarte tare, musai trebe să vă gândiți (măcar!) dacă nu ați vrea voi să veniți la Open Air Blues Festival de la Brezoi (am aici toate informațiile de care aveți nevoie).
Credeți-mă, ediția din 2020 o să fie aur, aur curat. Io atât vă zic, nu ar fi rău să vă gândiți că meritați așa ceva :D
Zic despre festival pentru că pățania de mai jos cu Casa Dexi s-a întâmplat fix în acest context, când încercam să găsim locuri de cazare în zonă pentru niște prieteni, pe care chiar am vrut să îi aduc la festival, ca să îi conving că e beton.
De ce m-am enervat pe Casa Dexi
Primul motiv ar fi că am rezervat de pe Booking.com la cei de la Casa Dexi în urmă cu vreo două luni. Și nu doar că am rezervat, am și plătit. 840 de lei.
Am primit confirmarea că totul e în regulă și ne-am zis aia e, ne-am scăpat de o grijă. Zici?

Păi, nu primim noi DUPĂ 1 LUNĂ de când ne-au luat banii de la cei de la Casa Dexi mesaj că ”ne pare rău dar nu avem disponibil în acea perioadă?” Păi, primim, desigur.
Și nu mai primim noi de la ei, DUPĂ 1 LUNĂ de când ne-au luat banii, și mesajul ”vă rugăm să anulați?”. Păi, primim. Căci, nu-i așa, mai bine să anulăm noi și să pierdem niște bani (căci așa funcționează treaba), decât ei, în mărinimia lor celestă și să piardă ei niște bani și niște buline roșii la cei de la Booking.
V-ați prins? Casa Dexi îmi ia banii (non-refundable, desigur), mă ține o lună în neștiință (timp în care evident că s-au dus dracului toate șansele să mai prindem ceva cazare în zonă, chiar rupe festivalul ăsta, jur, păcat să nu faceți cumva să fiți acolo la anul!), după care mă invită să pierd tot eu niște bani.
Aur, aur curat oamenii ăștia, jur! Dar stai așa, că nu-i așa. Evident că refuz să anulez rezervarea. Eu dădusem banii, habar nu am avut 1 lună că cei de la Casa Dexi sunt din alt film (ca să nu le zic direct țepari), așa că ce treabă aveam io să anulez, de parcă io făcusem ceva greșit.
La care răspunsul lor: ”Treaba dumneavoastră, sunt banii dumneavoastră”.
Aici au avut perfectă dreptate. Chiar sunt banii mei. De care nu îmi place să își bată joc niște ghiolbani cu aere de Hilton pe creastă de munte. Ceeea ce nu vă doresc și dumneavoastră.
18 thoughts on “Casa Dexi din Mălaia #VeryNașpa”
Foarte bine ati facut cu articolul acesta. Mai cunosc un caz similar din Arges, bagat in faliment de niste turisti in situatia dumneavoastra. Le-au facut un site foarte bine indexat pe toate cautarile din zona, evident, pentru antireclama. Doar asa se pot civiliza unii.
Din păcate, anumite chestii trebe spuse. Aș fi vrut să nu am ocazie. Dar, pe de altă parte, am și o anumită responsabilitate pentru cei care mă citesc și chiar cred, în aroganța mea funciară, că îi ajut să nu pățească și ei de astea. Și, în plus, dacă tăcem încurajăm practici de astea de doi bani jumate.
Ui acu ma intristez, pentru ca, fiind din zona, ma supara astfel de atitudini. Mai ales ca stiu cativa proprietari de pensiuni din zona ce se zbat sa razbata, iar genul asta de actiune ii afecteaza pe toti. In fine, cum ziceai si tu, sper la indreptarea pacatosului. :)
Anul trecut am stat acolo la doua pensiuni. A fost beton! Dar uite ca unii, ca sa scoata lozul mai mare (ca doar de ce crezi ca ne-a friptat pe noi?), fac rahatisuri de astea. Aia e, mergem inainte. Ca inapoi noua nu ne place, numai unora :D
Nu ai avut, până acum, nici o reacție de la ei, publică?
Comment pe Facebook, comentariu aici (poate încă în queue)?
Ăștia nu au social media crisis management action plan? 😜
Nici nu-mi trebe. M-au enervat prea tare. Nu pentru că au dat-o de gard (nimeni nu-i perfect), ci pentru modul în care au vorbit.
Si cu banii cum ramane?
Cu aia nu-i stres, mi-i recuperez oricum. Cum bine ziceau eroii de la Casa Dexi, sunt chiar banii mei :D
Wow, 9.6 pe Booking! Ati scris si acolo un review?
Nu. Dar bună ideea, merci!
Nu poti sa scri un review pe booking. com daca nu ai stat acolo. Este modul lor de a se proteja de review-uri false si de a avea o evaluare corecta a locatiei. Insa situatiile neplacute nu pot fi semnalate din timp.
Nu stiu ce decizie ai luat, dar ar fi bine sa suni la booking. com si sa le spui ce ai patit. Conform contractului intre locatie si booking daca anuleaza fara un motiv serios – o clauza de forta majora – ei sunt obligati sa iti gasesca o cazare similara la pretul convenit. Mai ales ca ai avut si o oferta nerambursabila. In plus, cum sa anulezi tu si sa pierzi banii oferta nefiind rambursabila?! Banuiesc ca au sunat si nu ti-a trimis nimic in scris.
Sigur au vazut o oportunitate sa castige mai multi bani, dar din pacate o parte din industria ospitalitatii nu stiu sa iti dezvolte o imagine pe termen lung, ci numai ciupeli romanesti de genul astazi sa fie burta plina, iar maine mai vad.
Corect, ai dreptate în privința reviewului și e și firesc să se întâmple asta. Am vorbit cu Booking, desigur. Se ocupă. Și ne-au zis și ei să nu anulăm noi, că nu e treaba noastră :))
Poate le-a luat foc crâșma și nu mai pot facilita cazarea…
Sau…
Poate au pierdut autorizația sau poate a murit patronul sau poate e ceva ce nu.paote zice asa la telefon.
Acel 9+ pe booking mă face să cred că au fost ok pana de curând și apoi s-o fi ocupând altii care habar nu au ce inseamna 9+ pe booking….
Patetisme….
Eu merg pe altă variantă: fiind fix perioada festivalului de blues, si-au zis ca pot face bani mai multi decat le-am dat noi. Doar ca, vezi tu, o comunicare sincera gen ”bai, chiar pot sa il dau mai scump” ar fi fost mai mult decat ok. Ca sa nu mai zic ca puteam io sa le dau cat ar fi vrut. Lejer. De vara.
De asemeni merita un review pe google – caci cauta lumea si pe acolo pareri.
Eh, acuma nu m-am duce inspre o vanatoare de vrajitoare :)) Adica io imi doresc indreptarea pacatosului, nu pedepsirea lui. Bine, ca sa nu zic ca sunt prea comod sa ma apuc sa fac de astea :)) Altfel, desigur, ai dreptate. Cumva :D
Doar Dumnezeu spera la indreptarea pacatosului. E plina lumea. Nesimtiti.
Păi, ateii nu au dreptul să spere? Sau cum? :D