Trei motive pentru care cred că ar trebui să participaţi la această campanie

Spun din start că mă bucur foarte tare că noi, cei din gaşca Blogal Initiative, am avut ocazia să facem campania #cumsefaceiaurtulDanone. Pentru că e una grea, una complexă şi una pentru care trebuie să facem muuuuult mai mult push decât pentru o campanie – hai să îi spunem aşa – obişnuită. Dar e şi mai faină, mai apetisantă, mai de angajament :)

De ce am vrut să ne implicăm şi de ce cred că ar trebui să se implice cât mai mulţi bloggeri? Ia să vi le dau frumuşel colea mai jos. Vă spun doar 3. Dacă le înţelegeţi pe astea, este brici. Dacă nu, degeaba vă mai dau vreo 17 motive, că tot degeaba.

Puteţi câştiga premii. Două categorii, chiar. Trei Google Nexus 7 şi, dacă vreţi (ceea ce vă recomand maxis) unul din locurile din echipele de bloggeri care vor merge pe traseul #cumsefaceiaurtulDanone. Cu menţiunea că o să fiu şi eu personal prezent la multe din punctele de pe traseu. Şi o să încercăm să facem nişte întâlniri şi cu bloggerii locali din zona în care mergem. O să fie fain :D

Aveţi şansa să vedeţi cu ochii voştri ce se întâmplă în realitate. Până acum ştiaţi doar 1. ce scriau alţii (pfoai, cât de multe imbecilităţi s-au putut spune…) 2. ce zicea compania prin comunicarea oficială. Şi v-aţi făcut o idee. Unii v-aţi talibanizat şi e treaba voastră. Dar cei care sunteţi cu adevărat curioşi şi vreţi, cum spuneam, să vedeţi cu ochii voştri #cumsefaceiaurtulDanone sunteţi invitaţi să ieşiţi în teren, cum ar veni.

Ieşirea în offline este, din punctul meu de vedere, crucială pentru dezvoltarea voastră ca bloggeri. Experienţa mă învaţă că există o creştere a brandului bloggerului cam aşa: te ocupi serios de blog, creşti frumos, dar la un moment dat atingi un prag, peste care parcă nu mai poţi trece; este momentul să ieşi din online în offline, este singura modalitate (din ce am observat eu, poate greşesc, nu ştiu) prin care poţi depăşi acest blocaj. Pentru că lumea ajunge să vadă cu adevărat cine este bloggerul din spatele blogului, faci networking de la persoană la persoană, nu de la url la url. Sigur că este oarecum riscant, adică „dacă nu mă plac ăştia?”. Doar că, repet, îmi pare că este singura modalitate să creşti cu adevărat ca blogger pe termen mediu şi lung.

Mai puteţi consulta şi secţiunea oficială de pe siteul Danone. Precum şi ce spun căpitanii de echipă (vedeţi aici care e faza) Ruxa, Nebuloasa şi Valy, dar şi onoraţii membri ai juriului, adicătelea Cristina, simpaticii de la TVdece şi Manafu :)

Cam atât. Ne vedem pe traseu. O să fie fun, fun, fun :D

Untitled

12 comentarii la “Trei motive pentru care cred că ar trebui să participaţi la această campanie

  1. Dana Răspunde

    Fermier ma fac, am zis! :D

  2. Natural Răspunde

    In online poti sa-ti dai cu parerea despre lapte, dar nu poti sa-l gusti :) Cam asta ar fi diferenta :))

  3. Radu Tanasescu Răspunde

    Deci sa-nteleg:

    Trebuie sa scriu un articol despre concursul Danone prin care sa-mi anunt intentia de a ocupa una din cele trei pozitii.

    Calitatea articolului este irelevanta pentru ca defapt componenta echipelor (la fel ca si liderii echipelor) sunt alesi aleator. Iar acest lider ales aleator este singura mea speranta de a castiga ceva. Pentru ca cele trei echipe nu fac nimic decat sa se holbeze la procesul de productie Danone, iar „castigatorii” sunt cei ai caror lider sustine mai bine „cauza” echipei.

    Ce cauza?

    Vizavi de iesirea in offline, este adevarat ca putina promovare offline pe care ti-o faci tie ca persoana poate sa ajute. Dar exista un singur lucru care-ti poate promova blogul: calitatea articolelor.

    Pe langa asta, nu pricep cum pot sa ma promovez intr-o fabrica Danone. Nu e ca si cum majoritatea angajatilor de-acolo citesc des bloguri de tehnologie. Sau de orice fel.

    Zic pas.

    • Cristian China Birta Răspunde

      Cum imi dau seama ca 1. esti rauvoitor sau 2. nu ai citit cum se desfasoara campania (nici o legatura cu ce zici tu, fireste), imi rezerv dreptul sa nu spun mai mult decat am spus pana aici.

      • Radu Tanasescu Răspunde

        Rau voitor eram daca scriam un mare articol pe blog la mine ;) ma indoiesc oricum c-as fi ranit in vre-un fel campania si nici nu-mi doresc sa fac asta.

        Poate n-am inteles eu bine, am citit articolul de-aici si pagina campaniei: http://www.danone.ro/drumullaptelui/bloggeri-pe-drumul-laptelui/

        Eu asta pricep. Se desemneaza altfel castigatorii? Ce „cauze” pot avea echipele si cum le put sustine altfel decat prin prisma unui lider ales aleator? Calitatea articolului cu scrisoarea de intentie are vreo relevanta in procesul de selectie?

        Intreb efectiv de curiozitate. Oricare ar fi raspunsul nu am zis „pas” concursului pentru ca nu cred ca este un concurs bun. Este o initiativa interesanta. Dar personal nu-mi place sa investesc efort in nimic daca performanta, oricum s-ar cuantifica, nu are legatura cu rezultatul final.

        Asta nu inseamna ca experienta nu poate sa prinda, altor bloggeri, bine. Aventura se poate transforma intr-un articol foarte tare pentru cine scrie despre asa ceva.

        • Cristian China Birta Răspunde

          Bre, regulamentul este pe Blogal Initiative, acolo trebuie sa citesti ce si cum. Pe sectiunea de pe siteul Danone e doar asa un preview.
          Ia citeste matale acolo si, daca nu te lamuresti, hai ca iti explica tata :D

  4. javra Răspunde

    Cel mai tare argument pentru a participa la această campanie, dincolo de renumele firmei, alea, alea, este că trebuie să ieşi în offline, ori aici ai dreptate.

  5. fanel Răspunde

    Pai ce Danone contine si lapte?!? :)) =))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *