Cu ce am greșit la faza cu ”Tricoul îl face pe blogger”?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Am lansat provocarea cu ”Tricoul îl face pe blogger” ca o chestie fun. Din care unii nu au înțeles nimic, firește. Cum nu prea înțeleg în general din ce se întâmplă în viață și de ce lor le dă mereu și mereu cu virgulă. Că ei sunt de vină, nu ceilalți, asta este evident pentru toată lumea, mai puțin pentru ei, desigur. Dar să îi lăsăm pe acești unii și să revenim la tricourile noastre, cum ar veni.

Când am primit solicitarea de la Zorile Store să îi ajutăm cu promovarea secțiunii de tricouri, am zis să o facem mai fun, nu doar să îi provocăm pe bloggeri să vorbească despre tricoul preferat sau ceva de genul. Așa că Anne-Marie, project managerul BlogalInitiative.ro, a venit cu ideea ”Tricoul îl face pe blogger”, mie mi-a plăcut tocmai pentru că mi se părea fun, așa că am zis ok, Adelina de la Zorile Store a zis și ea ok, așa că i-am dat drumul. Apropo, puteți câștiga chiar tricoul despre care ați ales să scrieți pe blog.

Acuma serios, cu ce am greșit la faza asta? Că io nu reușesc să mă prind nicicum…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

17 thoughts on “Cu ce am greșit la faza cu ”Tricoul îl face pe blogger”?”

    1. Io am zis sa intreb, sa nu creada lumea ca nu sunt atent la sugestii. Bine, nu sunt atent la sugestii de astea gen topor in freza, dar din cand in cand mai fac si io arogante de astea sa intreb ceva stiind care vor fi raspunsurile :))

  1. Mie mi s-a parut ok. Cat despre reactii negative.. nu stiu cum sa zic dar am vazut de prea putine ori reactii pozitive la actiuni in ultimul timp am vazut doar reactii uracioase din pacate.Daca campania functioneaza … sa le stea in gat!

  2. parerea mea ca e prea slaba campania si prea neinteresanta. sincer ca eu chiar aveam o poza faina…. dar sincer eu n-as da banii nici pe tricourile alea , nici in magazinul ala si nici nu i-as face reclama. din n motive…. primul ar fi preturile exagerate la tricouri. Pentru ca intamplator sau nu am un dulap plin de tricouri de calitate , firme etc cumparate exclusiv din Germania si care costa la pret intreg juma de pret iar la oferta ultimul care mi l-am luat am dat pe un LaCoste 1 euro :)) nou nout din magazin :D. in al doilea rand …. intelegem ca nu este buget de premii dar poti frate sa o fii mai creativ in brief nu sa citesc ca daca scriu o tona primesc un tricou personalizat. mi-l fac singur cu 20 de lei ca stiu eu pe cineva :)). Inca astept campania sa ma laud cu tricoul primit de absolvire …. si cu poza de pe triou :))

  3. Am intrat acilisa pe blog(postarea asta mai exact) de pe blogal, ca parea ceva de actiune.
    Sincer, ori e cate unul suparat ca nu-l incap tricourile din varii motive ori e simplu, sindromul privitului la TV. Nu-ti place, scimba’n ceapa ma-si canalu’, de ce s-o foiesti aiurea …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)