Cam așa arată o analiză Zelist (subiect: chinezu)

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Cam așa cum vedeți mai jos. E drept că e doar graficul aici, că analiza e mult mai mare, evident :) În locul ”expresiei” de mai jos, citiți ”chinezu”.

Fac și o cuvenită precizare: scriu acest post pentru că îmi place tare mult produl Zelist/Monitor, pe care îl folosesc zi de zi cu o frecvență uneori înspăimântătoare :)) Și chiar cred că multă lume ar avea nevoie de așa ceva dar, din pricini pe care nu le discutăm aici, nu știu că există… Și mai zic doar că de la anul viitor o să încerc să folosesc acest tool ca să realizez niște analize despre anumite chestiuni de prin onlineul românesc, așa, să fie acolo :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Cam așa arată o analiză Zelist (subiect: chinezu)”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)