Despre CSR, mai puţin ortodox

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Zilele trecute am avut o oareşce disputa, da’ de aia programatică, de idei, cu nişte tovarăşi care susţineau de-a dreptul habotnic, dacă îmi permiteţi, că nu există absolut nici o diferenţă între publicitatea clasică şi CSR. Deci cum?

Hai să luăm ca exemplu Start-up School (pentru că e proaspăt, e o idee chiar mişto şi pentru că o să şi mă văd cu mulţi dintre voi acolo). Adică ce era să facă BCR, instituţie care nu se plasează printre preferinţele mele bancare, dar ale cărei (unele) iniţiative extra-financiare le salut? Să sponsorizeze evenimentul şi să îi roage pe organizatori să nu zică nimic, da’ nimic-nimic de ea ca bancă? Adică se poate pune semnul de egalitate între o reclamă (cam tembelă, ca multe altele) la TV şi faptul că se întâmplă un eveniment unde poţi să asculţi/întâlneşti cu oameni grei din online şi nu numai? Sau cu faptul că se oferă un premiu de 1000 de euro pentru o idee mişto de business? Haideţi, măi…

Evident că nu trăim într-o lume de o moralitate teribilă. Şi că orice campanie de CSR are o doză cinică de promovare. Dar prefer de jdemii de ori un CSR, bun sau prost, atâta vreme cât cineva câştigă ceva, cât de puţin, dintr-o astfel de campanie, decât o reclamă care, de multe ori, în afară că mă prost-dispune, altceva nu îmi aduce.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Despre CSR, mai puţin ortodox”

  1. Pingback: Până la urmă ce înțelegeți voi din CSR? • Chinezu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)