Mi se pare mie sau ce dracului, dar parcă în afară de canalele Discovery nu prea ai la ce te uita

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Îmi veţi spune că, orişicât, există un moment în existenţă omului când îi vine o anumită vârstă, la care moment Stella Artois nu mai are acelaşi gust, în care Pink Cream 69 nu mai par atât de săltăreţi şi în care un derby planetar precum Dinamo cu Rapid şi-a pierdut orice valoare de consistenţă pur sportivă.

Puteţi zice toate astea de mai sus. Dar io tot la faza din titlu rămân. Mi se pare mie sau ce dracului, dar parcă în afară de canalele Discovery nu prea ai la ce te uita…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Mi se pare mie sau ce dracului, dar parcă în afară de canalele Discovery nu prea ai la ce te uita”

  1. De acord, de multe ori ajung să mă uit la documentare. Dacă nu Discovery, atunci Animal Planet iară dacă nu Animal Planet, National Geographic… Cât despre Stella… am făcut comparaţie cu cea produsă în Belgia – două beri diferite. Le-am scris celor din Belgia şi ghici – li se rupe. Lasă dracu’ că bea românu.

  2. Mai ai si Eurosport. Uite, eu de cand am plecat din Romania plang in fiecare iarna ca nu am Eurosport ca sa servesc si eu niste sarituri cu schiurile sau un biatlon. Iar vara plang dupa Moto si raliuri. Eh. :-<

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)