Hai să afli cum te poate ajuta social media în procesul de recrutare. Și să înțelegi cât de important este brandul „șefului” pentru un potențial angajat :)

Cum vi se pare noul gandul.info?

Sentimentul care mă încearcă e că e ok. Şi nimic mai mult. Vă las pe voi să înţelegeţi ce vreţi din asta. Menţionez doar că, brusc, există două zone de interes pentru mine in site. Pentru că în noul format, există ceva gen colţ al bloggerilor. Iar eu vă recomand să îi citiţi cu la fel de mare plăcere cu care îi citesc şi eu pe Another Cherry şi pe Adrian Ciubotaru :)

5 comentarii la “Cum vi se pare noul gandul.info?

  1. Turambar Reply

    Mie mi se pare nashpa, pen’ ca de-abia ma invatzasem cu ala vechi, cu coloarea lui violet cu tot, si acum iar trebe sa ma reobisnuiesc cu alta asezare in pagina, alta structura. In plus, are niste fonturi mari si o asezare labartata, larga, afanata, de site pentru copii cu handicap de creer la cap, de parca as fi repetentu clasei. Trebuie sa fac scroll pana mi se plictiseste degetul sa gasesc ce vreau. Mie imi plac site-urile cu densitate mare pe centilitru patrat, cu fonturi mici si cu multa info acolo, una langa alta, cum ar fi yahoo sau ny times.

    neste nasoi de jurnalisti care au facut un site pentru pitzipoance si pentru persoanele intellectually challenged.

  2. Tudor Reply

    1. nu pot sa inchid bannerul din partea de jos a ferestrei
    2. chiar si fara ochelari, butoanele text din prima coloana mi se par foarte mari
    3. daca esti un cititor fidel online, faci febra la deget de la scroll – e prea lunga pagina
    4. jpg-urile anti-spam necesita imaginatie

  3. Pavel Reply

    Aiurea…

  4. Petrişor Reply

    O mult mai ok, dar cica e copiat de la huffingtonpost.com

  5. Anticalofilul Reply

    mi se pare mai fain. acum trebuie sa ma obisnuiesc sa ii gasesc rubricile cand se incarca pagina sa nu ma uit ca curca :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.