Ghid de agăţat cu succes pe twitter

Cei care vă aşteptaţi la faza clasică de „agăţat” gagici sau gagii lăsaţi-o jos, că nu despre asta e vorba. Ci despre cum să aborbezi cu succes lumea pe twitter, dacă reprezinţi un brand. Adică vreau să vă raportez cum a funcţionat la mine…

Brandul se numeşte Dinoland. Un magazin de jucării. Care are şi cont pe twitter. Şi care mi-a dat de câteva ori nişte RT la ce mai scriu io despre minunaţii mei pitici. Apoi m-a rugat, dacă se poate, să îi spun cum aleg eu jucăriile pentru copiii mei. După un timp m-a rugat să îmi dau cu părerea despre blogul proaspăt lansat. Şi uite că asta fac. Cu mare drag chiar. Şi spun doar atât: l-am băgat în reader :)

De ce spun că abordarea Dinoland în ceea ce mă priveşte a fost una excelentă. Pentru că m-a urmărit o perioadă, mi-a simţit dragostea teribilă pentru piticii mei şi soft spotul în ceea ce priveşte tot ce este legat de copii. Şi m-a „agăţat” încet, cu paşi mici, fără să mă atace direct sau să mă enerveze cu prea mare insistenţă.

Evident că în timp ce scriam acest post am văzut că numele care semnează articolele pe blogul Dinoland este Simona Stănescu. Şi cum io ştiam deja o Simona Stănescu, am întrebat-o „fată dragă, tu te ocupi de contul Dinoland?”. Răspuns care m-a fixat şi mai tare întru „agăţarea” de brandul Dinoland: „da, sper că nu te-am supărat…” :)

Deci cam aşa se procedează. Cel puţin în ceea ce mă priveşte :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Ghid de agăţat cu succes pe twitter”

  1. Pingback: Tweets that mention Ghid de agăţat cu succes pe twitter « Chinezu -- Topsy.com

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)