Când ești astru ceresc într-un domeniu și praf stelar în alt domeniu

Iată un exemplu. Eram la Kooperativa 2.0 într-o discuție pe o ofertă. Din partea companiei căreia i-am făcut oferta erau 5 oameni. Din care 3 de marketing, unul de la achiziții și cineva de la HR.

Nu m-a mirat foarte tare combinația asta. Am văzut chestii muuuult mai ciudate în acești 15 de când fac marketing digital. Dar ce m-a surprins, totuși, a fost că persoana de la HR a luat cuvântul o singură dată. La final. După ce cam terminasem cu discuția pe ofertă. Și eram pregătiți să batem palma.

Și o auzim zicând:

– Mie nu îmi place cum arată contul de pe Linkedin, vreau să îl schimbați.

Am încercat să înțelegem la ce se referă mai exact. Credeam că vorbește despre cover photo sau faptul că nu exista ceva unitar pe linie de conținut.

Nope. Se referea la faptul că nu mai vrea culoare albastră. Și să fie mai lat feedul.Practic, ne cerea să schimbăm cum arată Linkedinul ca rețea.

N-am mai zis nimic. Asta în timp ce colegii săi de la marketing erau teribil de jenanți.

Aia zic.

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.