Iată un exemplu. Eram la Kooperativa 2.0 într-o discuție pe o ofertă. Din partea companiei căreia i-am făcut oferta erau 5 oameni. Din care 3 de marketing, unul de la achiziții și cineva de la HR.
Nu m-a mirat foarte tare combinația asta. Am văzut chestii muuuult mai ciudate în acești 15 de când fac marketing digital. Dar ce m-a surprins, totuși, a fost că persoana de la HR a luat cuvântul o singură dată. La final. După ce cam terminasem cu discuția pe ofertă. Și eram pregătiți să batem palma.
Și o auzim zicând:
– Mie nu îmi place cum arată contul de pe Linkedin, vreau să îl schimbați.
Am încercat să înțelegem la ce se referă mai exact. Credeam că vorbește despre cover photo sau faptul că nu exista ceva unitar pe linie de conținut.
Nope. Se referea la faptul că nu mai vrea culoare albastră. Și să fie mai lat feedul.Practic, ne cerea să schimbăm cum arată Linkedinul ca rețea.
N-am mai zis nimic. Asta în timp ce colegii săi de la marketing erau teribil de jenanți.
Aia zic.