În total, nu fiecare carte. Că ar fi vrut musiu Andrei Bogdan Vulpescu să aibă asemenea succes la hectarul livresc! Dar și așa, oricum o învârtim, este mare, mare realizare.
Am povestit cu Andrei pornind de la dorința mea să aflu cum ticăie influencerii. Ca documentare pentru următoarea mea carte ”Influprenorii”.
De aceea am dat drumul acestei serii de interviuri. În care îmi propun (și o să și reușesc, evidamont) să vorbesc cu cel puțin 30 de influenceri diferiți.
Și am vrut să fac asta pentru că mi-am dat seama că o astfel de abordare, mai pe stil de cercetare, mi-a lipsit la prima carte ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”. Nu că nu s-ar vinde bine în continuare, știi cum zic. Doar că pentru următoarea vreau mai mult!
Cum ziceam, am vrut să povestesc cu Andrei despre ce face el ca influencer. Și am povestit. Doar că nu până la capăt. Căci, vorba ai, poți scoate un Vulpescu din terapie, dar terapia din Vulpescu nu poți să o scoți :D
Așa că, de la un moment dat încolo, discuția a fost despre creierii capului. Că nu știu cum să îi zic altfel. Dar a fost îndeajuns de interesantă încât să îl las să vorbească. Iar eu să mai bag bățul prin gard din când în când.
Aia zic :D