Și? Cum vă împăcați cu revoluția digitală?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Live pe Facebook, noul Instagram, deja clasicul selfie, ascensiunea vloggingului, aplicații pentru orice, tot mai mulți posesori de smartwatch sau smartsomething.  Și acestea sunt niște exemple banale, pe care probabil, cei mai mulți dintre noi, nici măcar nu le mai sesizăm. Atât de normale au devenit.

Aceste lucruri sunt atestate și de un studiu realizat de Samsung la nivelul Europei, din care reiese că europenii acceptă revoluția digitală, iar 52% dintre utilizatori afirmă că folosesc tehnologia mai mult decât acum doi ani, în timp ce 13% admit că nu pot trăi fără ea. 

Iată celelalte informații ale studiului. Citiți-le că sunt despre noi și despre direcția în care o ia lumea:

  • Peste jumătate din cei 10.000 de utilizatori europeni intervievați sunt entuziasmați de cele mai noi inovații, precum Internet of Things sau tehnologia Cloud, dar 72% dintre ei recunosc că adesea doar pretind că înțeleg semnificația acestor termeni.
  • Mai mult, terminologia i-a împiedicat să foloseasca produsele la potențialul maxim pe 23% dintre utilizatori, în timp ce 43% dintre ei au declarat că au deținut cel puțin un dispozitiv care a fost mult mai performant decât aveau nevoie, iar 11% dintre utilizatori se simt depășiți de tehnologie.
  • În timp ce limbajul tehnic se dezvoltă, se dezvoltă și modalitatea prin care oamenii aleg să se exprime în forme vizuale. Emoji-urile sunt considerate un nou limbaj internațional, dar rezultatetele studiului Samsung au devăluit că multe persoane au dificultăți în a înțelege semnificația acestor noi caractere. S-a descoperit că românii sunt cel mai puțin familiarizați cu ele, 27% dintre ei pretinzând că știu mai mult decât știu de fapt în realitate, urmați îndeaproape de italieni, cu 26%, în timp ce doar 5% dintre bulgari au recunoscut că și-au supraestimat cunoștințele despre emoji.
  • Studiul a investigat și aplicațiile pe care europenii le consideră cele mai utile. Astfel, cel mai mare impact l-au avut aplicațiile de navigație și hărți, 66% dintre europeni declarând că aceste aplicații le simplifică viața. Urmatoarele aplicații mentionate de respondenți au fost cele de meteo și camera foto, cu 56%, respectiv 51%.

Studiul a fost realizat de Samsung Electronics Europa avand ca respondenti peste 10.000 de europeni din 18 țări, pentru a investiga felul în care relația cu tehnologia se schimbă. Astfel, Samsung Europa a dezvoltat materialul „The Plain Tech Guide”, care explică semnificația celor mai recenți termeni și modul în care aceștia ajută la îmbunătățirea vieții.

 

samsung

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)