#DoamneAjută O mănăstire sponsorizează un album cu muzică pop-rock

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Stăpâniți-vă entuziasmul, păcătoșilor de pe meleagurile carpato-danubiano-pontice! Căci nu de la noi este mănăstirea, ci de pe muntele Athos. Doar nu v-ați aștepta ca vreo mănăstire de la noi să facă acest gest. Și nu mă refer la faptul că vorbim despre muzica aia satanistă sau ceva, ci despre faptul că, în esență, a sponsoriza înseamnă a da ceva, nu a lua, concept total străin pentru prelatele noastre. Pardon, prelații noștri.

Actorul american Jonathan Jackson a lansat un album pop-rock, impreuna cu trupa sa Enation, intitulat „Basileia ton Ouranon”, care explorează tema Ortodoxiei. Aflam ca albumul a fost sponsorizat de Mănăstirea Ortodoxă Greacă Vatopedi și de Parintele staret Efrem.

Știrea integrală aici.

Sursa foto: ortodox.md
Sursa foto: ortodox.md
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)