Am scris rândurile de mai jos în ideea că vă dau un pic din bucătăria lui chinezu (nu de aia cu gătit, ci aia cu bobinat pe blog :D). Scopul eminamente principal al acestei daraveri fiind să vă arăt cum poate reuși un brand, cu care nu am avut de nici o culoare legătură până atunci (mă refer la relația brand-blogger, căci de cumpărat evident că am cumpărat produse Moment, ca voi toți, când am avut nevoie). Cu mențiunea că este foarte important să pui brandul, mai ales la prima întâlnire oficială, ca să zic așa, într-un context care să ”îndulcească” prima impresia, cum ar veni :D
Caz aplicat: Moment. Pentru a povesti bloggerilor despre campania „Moment iti da puterea de a munci bine!” (vedeți că sunt puse la bătaie următoarele premii: 6.300 pranzuri la McDonald’s, 500 lei saptamanal sau marele premiu de 1.000 euro) s-a ales un context care, la prima vedere, este din alt film: o vizită la escape room :D Dar doar la prima vedere pare din alt film chestiunea pentru că – vorba aia, și bloggerii sunt oameni, în ciuda unor zvonuri :D – atunci când primești informația de la un brand când te hlizești cu gura până la urechi (și, doamne, cât am mai putut râde… vedeți mai jos ce și cum) parcă altfel o înțelegi :)
Să vă spun cum a fost. Am ajuns vreo 15 bloggeri la Break Out, unde sunt 4 escape rooms, pe tematice. Ne-am împărțit pe echipe. Eu am nimerit în echipa Pirații, care am intrat în camera unde era refăcut – cumva – filmul ”Pirații din Caraibe”. Echipa noastră era formată din Loredana, Make, Malaezu și eu. Evident că noi, ceilalți, am zis că, dacă îl avem pe Malaezu cu noi, treaba e cam 90% rezolvată (căci are deja vreo 70 de escape rooms făcute sau ceva). Doar că, evident, una este socoteala de acasă și alta cea din târg :))
Bref, după cam o oră în care mai mult am râs (io cu lacrimi, în timp ce mă uitam la ai mei cu se căzneau să bage o bilă undeva :D – nu vă spun, mergeți voi să vedeți ce și cum, o să vă enervați distrându-vă; sau invers!) și în care aproape că am rezolvat toate indiciile alea, oamenilor de bine de la Break Out li s-au făcut milă de noi și au venit și ne-au deschis ușa. După care, desigur, o nouă repriză de râs, când ne-am adus aminte cât de penali am fost :))
Bun, revenind la ideea de relație brand – blogger. Este că un asemenea context este cu totul altfel decât o – să-i zicem – conferință de presă? Sau decât un eveniment de ăla cu prezentări și nu știu ce. Evident că da. Ceea ce le doresc multor alte branduri :)
Acestea fiind zise, că aduc aminte (căci aia a fost și ideea cu distracția oferită de Moment) de campania la care puteți câștiga foarte multe premii, dacă, până pe 15 septembrie, achiziționezi produse Moment în valoare de minimum 50 lei, după care înscrii bonul pe site.
Încă ceva: dacă ai blog, vezi aici o campanie la care poți câștiga câte 100 de E.
Și câteva informații generale despre produsele Moment:
Moment te ajuta sa lipesti cel mai bine orice, oricand. Cu produsele Moment poti repara singur lucrurile dragi sau poti monta obiecte fara sa fie nevoie de gauri. Cureaua rupta poate fi lipita perfect cu Moment Super Glue. Daca ai planuri de amenajare a locuintei, profita de garantia rezultatelor exceptionale cu Moment Mortar Universal, Moment Adeziv pentru Gresie si Faianta sau Moment Glet. Lipeste placile de parchet cu Moment Parquet si bucura-te de ambianta placuta din caminul tau!
Moment este marca umbrela pentru adezivi foarte puternici, care se aplica usor, eliminand necesitatea fixarilor mecanice. Produsele Moment sunt dezvoltate pentru nevoile utilizatorilor profesionisti sau amatori oferind durabilitate maxima, rezistenta la temperaturi extreme si lipire instantanee.
2 thoughts on “Despre importanța contextului în relația blogger-brand. Caz aplicat: campania Moment”
Pingback: Rămas bun, escape room! Povestea de la primul la ultimul moment
Pingback: Moment oportun pentru o nouă experiență: escape roomPagina personala Marius Matache | Biografie, anunturi concerte, muzica si multe altele